dc.contributor.author |
CUCER, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T16:55:32Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T16:55:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
CUCER, Angela. Aspecte psihopedagogice privind formarea abilităților de comunicare la elvii cu coportament antisocial. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 108-114. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6213 |
|
dc.description |
Omul este o ființă informațională, comunicativă, care nu poate trăi fără comunicare. Prin comunicare dobândește noi cunoștințe despre lumea din jurul său. Nevoia de informare și nevoia de comunicare creează motivația fundamentală a existenței umane. Comunicarea interpersonală este un fenomen psihologic specific și necesar persoanei, indispensabil pentru formarea cunoștințelor, bazat pe procesele emoționale ale naturii umane. Pentru a comunica eficient, asumarea unui rol activ în comunicare” ar trebui să fie unul dintre obiectivele procesului educațional, mai ales în perioada adolescenței. În articolul dat descriem câteva aspecte psihopedagogice privind formarea abilităților de comunicare la elevii cu comportament antisocial. La în același timp, propunem câteva exerciții pentru dezvoltarea comunicării elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
Man is an informational, communicative being who cannot live without communication. Through communication he acquires new knowledge about the world around him. The need for information and the need for communication create the fundamental motivation of human existence. Interpersonal communication is a specific and necessary psychological phenomenon for the person, indispensable for the training of knowledge, based on the emotional processes of human nature. To communicate efficiently, assuming an active role in communication” should be one of the objectives of the educational process, especially during adolescence. In the given article we describe some psycho-pedagogical aspects regarding the formation of communication skills in students with antisocial behavior. At the same time, we propose some exercises to develop students’ communication. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Studenți adolescenți |
en_US |
dc.subject |
Comportament antisocial |
en_US |
dc.subject |
Instruire |
en_US |
dc.subject |
Communication |
en_US |
dc.subject |
Adolescent students |
en_US |
dc.subject |
Antisocial behavior |
en_US |
dc.subject |
Training |
en_US |
dc.title |
Aspecte psihopedagogice privind formarea abilităților de comunicare la elvii cu coportament antisocial |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |