dc.contributor.author |
DAVIDENKO, Andrey |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T16:25:21Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T16:25:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
DAVIDENKO, Andrey. Factors influencing the efficiency teaching at school. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 62-68. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6208 |
|
dc.description |
În articol sunt evidențiate problemele care, potrivit autorului, afectează eficiența predării la școală. Autorul atrage atenția asupra faptului că școala îndeplinește întotdeauna ordinea societății. Astfel, se creează programe de învățământ, iar instituțiile de învățământ pedagogic formează profesori. Totodată, profesorul are dreptul de a alege mijloacele și metodele de predare, care au ca scop principiul optimizării procesului educațional. Aici autorul atrage atenția asupra faptului că profesorul este obligat nu numai să transfere școlarilor cantitatea adecvată de cunoștințe, ci și să dezvolte abilitățile moștenite de aceștia în abilitățile corespunzătoare. Cu toate acestea, el sugerează o abordare prudentă a utilizării diferitelor inovații, care trebuie adaptate la condițiile locale. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article outlines the problems that, according to the author, affect the effectiveness of teaching at school. The author draws attention to the fact that the school always fulfills the order of society. Under this order, curricula are created, and pedagogical educational institutions train teachers. At the same time, the teacher has the right to choose the means and methods of teaching, which comes from the principle of optimizing the educational process. Here the author draws attention to the fact that the teacher is obliged not only to transfer to schoolchildren the appropriate amount of knowledge, but also to develop the inclinations inherited by them into the corresponding abilities. However, he suggests a cautious approach to the use of various innovations. They must be adapted to local conditions. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Școală |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare |
en_US |
dc.subject |
Metode |
en_US |
dc.subject |
Inovație |
en_US |
dc.subject |
School |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Development |
en_US |
dc.subject |
Methods |
en_US |
dc.subject |
Innovation |
en_US |
dc.title |
Factors influencing the efficiency teaching at school |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |