REPOZITORIU UPSC

Factors influencing the efficiency teaching at school

Show simple item record

dc.contributor.author DAVIDENKO, Andrey
dc.date.accessioned 2024-04-10T16:25:21Z
dc.date.available 2024-04-10T16:25:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation DAVIDENKO, Andrey. Factors influencing the efficiency teaching at school. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 62-68. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6208
dc.description În articol sunt evidențiate problemele care, potrivit autorului, afectează eficiența predării la școală. Autorul atrage atenția asupra faptului că școala îndeplinește întotdeauna ordinea societății. Astfel, se creează programe de învățământ, iar instituțiile de învățământ pedagogic formează profesori. Totodată, profesorul are dreptul de a alege mijloacele și metodele de predare, care au ca scop principiul optimizării procesului educațional. Aici autorul atrage atenția asupra faptului că profesorul este obligat nu numai să transfere școlarilor cantitatea adecvată de cunoștințe, ci și să dezvolte abilitățile moștenite de aceștia în abilitățile corespunzătoare. Cu toate acestea, el sugerează o abordare prudentă a utilizării diferitelor inovații, care trebuie adaptate la condițiile locale. en_US
dc.description.abstract The article outlines the problems that, according to the author, affect the effectiveness of teaching at school. The author draws attention to the fact that the school always fulfills the order of society. Under this order, curricula are created, and pedagogical educational institutions train teachers. At the same time, the teacher has the right to choose the means and methods of teaching, which comes from the principle of optimizing the educational process. Here the author draws attention to the fact that the teacher is obliged not only to transfer to schoolchildren the appropriate amount of knowledge, but also to develop the inclinations inherited by them into the corresponding abilities. However, he suggests a cautious approach to the use of various innovations. They must be adapted to local conditions. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Școală en_US
dc.subject Învățare en_US
dc.subject Dezvoltare en_US
dc.subject Metode en_US
dc.subject Inovație en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Learning en_US
dc.subject Development en_US
dc.subject Methods en_US
dc.subject Innovation en_US
dc.title Factors influencing the efficiency teaching at school en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account