dc.contributor.author |
FRANȚUZAN, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T16:06:05Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T16:06:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
FRANȚUZAN, Ludmila. Reconfigurarea procesului de învățare școlară. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 28-34. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6204 |
|
dc.description |
Articolul reprezintă o sinteză a ideilor conceptuale realizate în cadrul proiectului de cercetare: Reconfigurarea procesului de învățare în educația generală în contextul provocărilor societale. Conceptul de învățare dintr-o perspectivă tradițională și contemporană, dimensiuni ale învățării, teorii ale învățării, condiții de învățare, tipuri de învățare, paradigmă de reconfigurare a învățării, relație facilitatoare, structuri complexe în învățare, viziune asupra învățării proprii, cultura învățării, modele , strategii de reconfigurare a învăţării pentru ariile curriculare Limbă şi Comunicare, Matematică şi Ştiinţe, Educaţie Socială, Arte etc. Rezultatele cercetării teoretice și metodologice arată direcții clare de reconfigurare a învățării școlare și oferă deschideri vaste pentru noi domenii de investigație. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article represents a synthesis of the conceptual ideas realized within the research project: Reconfiguration of the learning process in general education in the context of societal challenges. The concept of learning from a traditional and contemporary perspective, dimensions of learning, theories of learning, conditions of learning, types of learning, paradigm of reconfiguration of learning, facilitating relationship, complex structures in learning, vision of own learning, learning culture, models, learning reconfiguration strategies for the curricular areas of Language and Communication, Mathematics and Science, Social Education, Arts etc. The results of the theoretical and methodological research show clear directions for reconfiguring school learning and offer vast openings for new areas of investigation. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Reconfigurare |
en_US |
dc.subject |
Învățare școlară |
en_US |
dc.subject |
Arie curriculară |
en_US |
dc.subject |
Reconfiguration |
en_US |
dc.subject |
School learning |
en_US |
dc.subject |
Curriculum area |
en_US |
dc.title |
Reconfigurarea procesului de învățare școlară |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |