REPOZITORIU UPSC

TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Motorul de căutare Google

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEI, Andriana
dc.date.accessioned 2024-04-03T11:22:41Z
dc.date.available 2024-04-03T11:22:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CERNEI, Andriana. TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Motorul de căutare Google. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 49-60. ISBN 978-9975-46-865-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-865-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6173
dc.description În mediul nostru globalizat în continuă expansiune, necesitatea ca educatorii să cultive un set de competențe diverse a devenit extrem de importantă, permițându-le nu numai să se adapteze, ci și să exceleze într-un mediu supus unei transformări rapide și neîncetate. În acest cadru, perspicacitatea digitală a cadrelor didactice ocupă un loc central, în special în contextul unui peisaj globalizat de ansamblu, caracterizat de digitalizarea omniprezentă a tuturor fațetelor din domeniile societal, economic, cultural și educațional. Acest articol articulează o strategie cuprinzătoare, elucidând un spectru de instrumente bazate pe web și o serie sistematică de etape. Aceste instrumente și orientări servesc drept resurse indispensabile pentru cultivarea și îmbogățirea competenței digitale a cadrelor didactice. Într-o epocă marcată de convergența globalizării și digitalizării, transmiterea și dobândirea de competențe digitale în rândul cadrelor didactice este imperativă pentru a rămâne în pas cu paradigmele educaționale contemporane. en_US
dc.description.abstract In our ever-expanding globalized milieu, the exigency for educators to cultivate a diverse skill set has become paramount, allowing them to not only acclimate but also excel within an environment that is subject to rapid and incessant transformation. Within this framework, the digital acumen of teachers takes center stage, especially in the context of an overarching globalized landscape, characterized by the pervasive digitalization of all facets of societal, economic, cultural, and educational domains. This article articulates a comprehensive strategy, elucidating a spectrum of web-based tools and a systematic series of steps. These instruments and guidelines serve as indispensable resources for the cultivation and enrichment of the digital competence of the teaching cadre. In an era marked by the convergence of globalization and digitalization, the impartation and acquisition of digital skills among educators is imperative for staying abreast of contemporary educational paradigms. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Informatică en_US
dc.subject Competențe digitale en_US
dc.subject DigCompEdu en_US
dc.subject Cadre didactice en_US
dc.subject Instrumente web en_US
dc.subject Informatics en_US
dc.subject Digital skills en_US
dc.subject Teaching staff en_US
dc.subject Web tools en_US
dc.title TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Motorul de căutare Google en_US
dc.title.alternative ICT – methodological element of curricular integration in the realization of aninteractive didactic approach. The Google search engine en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    3-4 noiembrie 2023, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account