dc.contributor.author |
DUMBRAVEANU, Roza |
|
dc.contributor.author |
NICA, Iuliana Amalia |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-03T11:15:51Z |
|
dc.date.available |
2024-04-03T11:15:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
DUMBRAVEANU, Roza, NICA, Iuliana Amalia. Tendinte actuale in evaluarea elevilor. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 40-48. ISBN 978-9975-46-865-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-865-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6172 |
|
dc.description |
Evaluarea reprezintă o componentă esențială în triada didactică predare & învățare & evaluare. Evaluarea reprezintă un proces complex de verificare, examinare, apreciere a rezultatelor obținute de elevi în urma procesului de predare & învățare. Relația dintre predare, învățare și evaluare a fost întotdeauna un subiect de interes pentru cei pasionați de domeniul educație. Această relație a evoluat în timp, reflectând o dinamică trimensională care funcționează cel mai bine atunci când este în echilibru, fiecare componentă este corelată cu celelalte, necesitățile elevilor fiind centrale în toate cele trei componente. În acest articol sunt analizate tendințele de interpretare a rolului evaluării din ultimele decenii în raport cu predarea și învățarea în învățământul preuniversitar, cu accente pe ciclul primar. |
en_US |
dc.description.abstract |
Assessment is an essential component in the didactic triad of teaching & learning & assessment. It is a complex process of verifying, examining, and appreciating the results obtained by students following the teaching & learning process. The relationship between teaching, learning, and assessment has always been a topic of interest for those passionate about education. This relationship has evolved, reflecting a three-dimensional dynamic that works best when in equilibrium; each component is correlated with the others, student needs being central to all three components. This article analyzes the trends in the interpretation of the role of assessment in the last decades concerning teaching and learning in pre-university education, with an emphasis on primary education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea elevilor |
en_US |
dc.subject |
Rolul evaluării elevilor |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea în triada didactică |
en_US |
dc.subject |
Tipuri de evaluare a elevului |
en_US |
dc.subject |
Student assessment |
en_US |
dc.subject |
Role of student assessment |
en_US |
dc.subject |
Evaluation in the didactic triad |
en_US |
dc.subject |
Types of student assessment |
en_US |
dc.title |
Tendinte actuale in evaluarea elevilor |
en_US |
dc.title.alternative |
Using innovative applications in classroom |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |