REPOZITORIU UPSC

Tendinte actuale in evaluarea elevilor

Show simple item record

dc.contributor.author DUMBRAVEANU, Roza
dc.contributor.author NICA, Iuliana Amalia
dc.date.accessioned 2024-04-03T11:15:51Z
dc.date.available 2024-04-03T11:15:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation DUMBRAVEANU, Roza, NICA, Iuliana Amalia. Tendinte actuale in evaluarea elevilor. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 40-48. ISBN 978-9975-46-865-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-865-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6172
dc.description Evaluarea reprezintă o componentă esențială în triada didactică predare & învățare & evaluare. Evaluarea reprezintă un proces complex de verificare, examinare, apreciere a rezultatelor obținute de elevi în urma procesului de predare & învățare. Relația dintre predare, învățare și evaluare a fost întotdeauna un subiect de interes pentru cei pasionați de domeniul educație. Această relație a evoluat în timp, reflectând o dinamică trimensională care funcționează cel mai bine atunci când este în echilibru, fiecare componentă este corelată cu celelalte, necesitățile elevilor fiind centrale în toate cele trei componente. În acest articol sunt analizate tendințele de interpretare a rolului evaluării din ultimele decenii în raport cu predarea și învățarea în învățământul preuniversitar, cu accente pe ciclul primar. en_US
dc.description.abstract Assessment is an essential component in the didactic triad of teaching & learning & assessment. It is a complex process of verifying, examining, and appreciating the results obtained by students following the teaching & learning process. The relationship between teaching, learning, and assessment has always been a topic of interest for those passionate about education. This relationship has evolved, reflecting a three-dimensional dynamic that works best when in equilibrium; each component is correlated with the others, student needs being central to all three components. This article analyzes the trends in the interpretation of the role of assessment in the last decades concerning teaching and learning in pre-university education, with an emphasis on primary education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Evaluarea elevilor en_US
dc.subject Rolul evaluării elevilor en_US
dc.subject Evaluarea în triada didactică en_US
dc.subject Tipuri de evaluare a elevului en_US
dc.subject Student assessment en_US
dc.subject Role of student assessment en_US
dc.subject Evaluation in the didactic triad en_US
dc.subject Types of student assessment en_US
dc.title Tendinte actuale in evaluarea elevilor en_US
dc.title.alternative Using innovative applications in classroom en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    3-4 noiembrie 2023, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account