REPOZITORIU UPSC

Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă

Show simple item record

dc.contributor.author POPA, Gabriela
dc.date.accessioned 2024-04-03T10:43:12Z
dc.date.available 2024-04-03T10:43:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation POPA, Gabriela. Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 33-39. ISBN 978-9975-46-865-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-865-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6171
dc.description Contextul social actual, postpandemic, ne determină să ne evaluăm activitatea pe care am desfășurat-o în această perioadă. Astfel am ajuns să punem în balanță avantajele și dezavantajele utilizării diverselor aplicații și programe folosite în activitatea didactică. Două dintre competențele cheie de la nivel european, care sunt necesare tuturor persoanelor pentru adaptarea la societatea viitorului sunt: comunicarea în limba maternă și competențe în domeniul tehnologiei informației şi al comunicării; pe acestea ar trebui să le avem în vedere pentru o mai rapidă adaptare a tinerilor la piața muncii. en_US
dc.description.abstract In the aftermath of the pandemic, the prevailing socio-cultural milieu necessitates a comprehensive reevaluation of our endeavors during this epoch. Consequently, we find ourselves compelled to conduct a meticulous appraisal of the merits and demerits associated with the utilization of diverse applications and software within the realm of pedagogy. Of particular significance are two overarching competencies at the European level, which hold paramount relevance for equipping individuals to navigate the contours of the future society. These competencies encompass adeptness in native language communication and proficiency in the domain of information and communication technology. The cultivation and mastery of these competencies warrant strategic consideration as they hold the potential to expedite the seamless integration of young individuals into the evolving labor market landscape. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Învățământul online en_US
dc.subject Tehnologii în domeniul educațional en_US
dc.subject Digitalizarea domeniului educativ en_US
dc.subject Predare inovatoare en_US
dc.subject Tehnologii de comunicare en_US
dc.subject Online education en_US
dc.subject Technology in education en_US
dc.subject Digitization of the educational field en_US
dc.subject Innovative teaching en_US
dc.subject Communication technologies en_US
dc.title Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă en_US
dc.title.alternative Using innovative applications in classroom en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    3-4 noiembrie 2023, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account