dc.contributor.author |
POPA, Gabriela |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-03T10:43:12Z |
|
dc.date.available |
2024-04-03T10:43:12Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
POPA, Gabriela. Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 33-39. ISBN 978-9975-46-865-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-865-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6171 |
|
dc.description |
Contextul social actual, postpandemic, ne determină să ne evaluăm activitatea pe care am desfășurat-o în această perioadă. Astfel am ajuns să punem în balanță avantajele și dezavantajele utilizării diverselor aplicații și programe folosite în activitatea didactică. Două dintre competențele cheie de la nivel european, care sunt necesare tuturor persoanelor pentru adaptarea la societatea viitorului sunt: comunicarea în limba maternă și competențe în domeniul tehnologiei informației şi al comunicării; pe acestea ar trebui să le avem în vedere pentru o mai rapidă adaptare a tinerilor la piața muncii. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the aftermath of the pandemic, the prevailing socio-cultural milieu necessitates a comprehensive reevaluation of our endeavors during this epoch. Consequently, we find ourselves compelled to conduct a meticulous appraisal of the merits and demerits associated with the utilization of diverse applications and software within the realm of pedagogy. Of particular significance are two overarching competencies at the European level, which hold paramount relevance for equipping individuals to navigate the contours of the future society. These competencies encompass adeptness in native language communication and proficiency in the domain of information and communication technology. The cultivation and mastery of these competencies warrant strategic consideration as they hold the potential to expedite the seamless integration of young individuals into the evolving labor market landscape. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Învățământul online |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii în domeniul educațional |
en_US |
dc.subject |
Digitalizarea domeniului educativ |
en_US |
dc.subject |
Predare inovatoare |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii de comunicare |
en_US |
dc.subject |
Online education |
en_US |
dc.subject |
Technology in education |
en_US |
dc.subject |
Digitization of the educational field |
en_US |
dc.subject |
Innovative teaching |
en_US |
dc.subject |
Communication technologies |
en_US |
dc.title |
Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă |
en_US |
dc.title.alternative |
Using innovative applications in classroom |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |