Abstract:
Lumea de astăzi este marcată de transformări socio-educaționale constante, care necesită abordări inovatoare în organizarea procesului educațional prin fuzionarea ITC și a unor instrumente didactice eficiente. Această cercetare contribuie la o mai bună înțelegere a strategiilor pedagogice adaptative în domeniul predării limbii engleze. Limba engleză, ca lingua franca globală, este predată în diverse medii, iar predarea sa eficientă este esențială pentru succesul celor care învață limbi străine, în special în domenii specializate. Predarea limbii engleze în scopuri medicale se concentrează în principal pe competențele lingvistice relevante pentru carieră, permițându-le studenților să aplice cunoștințele dobândite într-o comunicare semnificativă în cadrul mediilor lor profesionale. Scopul cursului de engleză pentru scopuri medicale este de a dezvolta profesioniști medicali foarte competenți, care să fie pricepuți atât în comunicarea la locul de muncă, cât și în utilizarea limbii. Prin urmare, materialele autentice sunt luate în considerare pentru a aduce contextul lumii reale în sala de clasă, precum și pentru a îmbunătăți achiziția limbii țintă, implicarea, motivația și rezultatele studenților. Acestea pot, de asemenea, să le permită cursanților să se conecteze cu limba într-un mod semnificativ și să încurajeze o abordare mai creativă a predării și învățării. Articolul investighează, de asemenea, eficiența diferitelor tipuri de materiale autentice în integrarea competențelor lingvistice și evaluează dacă acestea depășesc metodele tradiționale de predare (sau pe cele adaptate). Cercetarea de față introduce abordări interactive și autentice pentru a-i ajuta pe studenți să discute eficient subiecte medicale și îi pregătește pentru o învățare autodirijată în viitoarea lor carieră, precum și pentru a-i încuraja pe studenți să se angajeze în discuții pe teme medicale specializate, facilitând astfel dobândirea eficientă a limbii engleze în scopuri medicale.
Description:
The world nowadays is marked by constant socio-educational transformations, which require innovative approaches to organizing the educational process by fusing ITC and effective teaching tools. This research contributes to a better understanding of the adaptive pedagogical strategies in the realm of English language teaching. English, as a global lingua franca, is taught in diverse settings, and its effective teaching is essential for the success of language learners, particularly in specialized fields. Teaching English for Medical Purposes mostly focuses on careerrelevant language skills, enabling students to apply acquired knowledge in meaningful communication within their professional settings. The goal of the Medical English Course is to develop highly competent medical professionals proficient in both workplace communication and language usage. Therefore, authentic materials are considered to bring real-world context into the classroom, as well as enhance improved target language acquisition, student engagement, motivation, and achievement. These may also enable learners to connect with language in a meaningful way and encourage a more creative approach to teaching and learning. The article also investigates the efficiency of various types of authentic materials in integrating language skills and assesses whether they outperform traditional teaching methods (or the adapted ones). The present research introduces interactive and authentic approaches to help students effectively discuss medical topics and prepares them for self-directed learning in their future careers, as well as encourage students to engage in discussions on specialized medical subjects, thereby facilitating effective English for Medical Purposes acquisition.