Abstract:
Acest articol analizează sarcina imperativă de integrare a strategiilor de predare pentru a ridica nivelul de învățare a limbii engleze în clasele cultural diverse. Acesta subliniază importanța spațiilor de învățare incluzive care promovează un sentiment de valoare, respect și acceptare pentru elevii care învață limba engleză. Scopul principal este de a crea un mediu în care diversitatea culturală este celebrată, barierele lingvistice sunt abordate în mod eficient, iar fiecare elev, indiferent de mediul său lingvistic și cultural, poate să se implice activ și să exceleze din punct de vedere academic și social. Predarea prin cultură ocupă un loc central, subliniind rolul său în recunoașterea și valorizarea backgroundului cultural al elevilor. Lucrarea subliniază rolul esențial al educatorilor în modificarea lecțiilor pentru a include elemente din trecutul cultural al elevilor, făcând experiența de învățare mai semnificativă și mai ușor de asimilat pentru elevii ce studiază limba engleză. Sunt prezentate strategii specifice, cum ar fi activități în perechi și în grup, centre de sprijin lingvistic, materiale vizuale și valorificarea diversității culturale. Pentru a aborda provocările cu care se confruntă elevii în medii multiculturale, articolul pledează pentru un sprijin adaptat, inclusiv o instruire lingvistică specifică, practici de predare adaptate la cultura, accesul la resurse și formarea profesorilor. Recunoscând și abordând aceste provocări, educatorii pot asigura integrarea cu succes a elevilor în mediul academic și social a clasei, promovând o educație pozitivă de sprijin.