dc.contributor.author |
CHIVU, Andreea Gabriela |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-16T07:16:00Z |
|
dc.date.available |
2024-03-16T07:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
CHIVU, Andreea Gabriela. Abordări conceptuale ale competenței de a învăța să înveți. În: "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare" : Materialele conferinței științifice internaționale, ediția 1-a, 3-4 noiembrie 2023, Chișinău. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 158-162. ISBN 978-9975-46-867-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-867-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6105 |
|
dc.description |
Cercetarea pune în evidență abordarea istorică a competenței de a învăța să înveți. Interesul cercetării se concentrează pe competența de a învăța să înveți, ca pe una din căile principale ce formează personalitatea elevilor. Competenţa de a învăţa să înveţi presupune o trecere succesivă, continuă a schimbărilor și cu recunoașterea experienţei acumulate anterior. |
en_US |
dc.description.abstract |
The research highlights the historical approach to the competence of learning to learn. The research interest focuses on the competence to learn to learn as one of the main pathways shaping the personality of learners. The competence to learn to learn implies a successive, continuous passage of changes and with the recognition of previously accumulated experience. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Stil parental |
en_US |
dc.subject |
Stil autoritar |
en_US |
dc.subject |
Stil permisiv |
en_US |
dc.subject |
Stil lipsit de implicare |
en_US |
dc.subject |
Parental style |
en_US |
dc.subject |
Authoritative style |
en_US |
dc.subject |
Permissive style |
en_US |
dc.subject |
Uninvolvet style |
en_US |
dc.subject |
Learning to learn |
en_US |
dc.title |
Abordări conceptuale ale competenței de a învăța să înveți |
en_US |
dc.title.alternative |
Conceptual approaches to the competence to learn to learn |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |