REPOZITORIU UPSC

Abordări conceptuale ale competenței de a învăța să înveți

Show simple item record

dc.contributor.author CHIVU, Andreea Gabriela
dc.date.accessioned 2024-03-16T07:16:00Z
dc.date.available 2024-03-16T07:16:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CHIVU, Andreea Gabriela. Abordări conceptuale ale competenței de a învăța să înveți. În: "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare" : Materialele conferinței științifice internaționale, ediția 1-a, 3-4 noiembrie 2023, Chișinău. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 158-162. ISBN 978-9975-46-867-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-867-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6105
dc.description Cercetarea pune în evidență abordarea istorică a competenței de a învăța să înveți. Interesul cercetării se concentrează pe competența de a învăța să înveți, ca pe una din căile principale ce formează personalitatea elevilor. Competenţa de a învăţa să înveţi presupune o trecere succesivă, continuă a schimbărilor și cu recunoașterea experienţei acumulate anterior. en_US
dc.description.abstract The research highlights the historical approach to the competence of learning to learn. The research interest focuses on the competence to learn to learn as one of the main pathways shaping the personality of learners. The competence to learn to learn implies a successive, continuous passage of changes and with the recognition of previously accumulated experience. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Stil parental en_US
dc.subject Stil autoritar en_US
dc.subject Stil permisiv en_US
dc.subject Stil lipsit de implicare en_US
dc.subject Parental style en_US
dc.subject Authoritative style en_US
dc.subject Permissive style en_US
dc.subject Uninvolvet style en_US
dc.subject Learning to learn en_US
dc.title Abordări conceptuale ale competenței de a învăța să înveți en_US
dc.title.alternative Conceptual approaches to the competence to learn to learn en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    3-4 noiembrie, [2023, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account