dc.contributor.author |
BABÂRĂ, Eugenia |
|
dc.contributor.author |
TÎRSÎNĂ, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-26T11:37:24Z |
|
dc.date.available |
2017-05-26T11:37:24Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
BABÂRĂ, Eugenia; TÎRSȚNĂ, Daniela. Bringing all students into conversation.In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 177-182. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/606 |
|
dc.description.abstract |
Subiectul articolului se referă la dezvoltarea competenţelor de comunicare la studenţi. Noi tehnici, de a implica toţi studenţii în procesul de comunicare, de a dezvolta abilităţi creative, gândire critică şi încredere în sine sunt folosite. Anume la orele de conversaţie studenţii sunt inovativi şi imaginativi, ei promt determină, dacă răspunsul neprogramat este corect sau relevant. Orice act verbal este compus din două activităţi: comunicare (expunere) şi audiere, ori, la lecţiile de conversaţie, studenţii îşi perfectează abilităţile de audiere, de comportament, cele motivaţionale şi atitudinale. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--invatamant superior |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--comunicare--competente |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii romane--studenti--competente de comunicare--formare |
en_US |
dc.title |
Bringing all students into conversation |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |