REPOZITORIU UPSC

Designul educațional al proiectelor STE(A)M

Show simple item record

dc.contributor.author CAZACIOC, Nadejda
dc.contributor.author ȘEREMET, Ileana Simona
dc.date.accessioned 2024-03-02T11:36:19Z
dc.date.available 2024-03-02T11:36:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Designul educațional al proiectelor STE(A)M. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 451-458. ISBN 978-9975-46-813-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-813-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6059
dc.description Perfecționarea din perspectiva noilor educații prin strategii didactice inovative oferă perspective științifice și metodologice de ordin procedural prin care învățarea devine aprofundată, extinsă și interdisciplinară. Constatat este faptul că procedurile didactice euristice pe bază unor dezbateri și activități demonstrative intensifică înnoirea permanentă a concepției didactice. Reformele din sistemul educațional se bazează pe perfecționare continuă a demersului pedagogic, pentru a oferii servicii pedagogice de calitate, instruiri ale personalului, formare continuă a cadrelor, implicații științifice în sfera științelor educației, sporirea eficienței proceselor de învățare și îmbunătățirea designului educațional în baza tehnologiei didactice. Educația tinde să se deschidă problematicii lumii și să evolueze către învățarea continuă și care să meargă mână în mână cu reforma societății în general. Din aceste perspective educația STEAM, devine puntea de legătură prin care problemele și provocările lumii contemporane pot fii dimensional și interdependent conectate la noile tehnici și tehnologii de ordin global imperativ. en_US
dc.description.abstract The improvement from the perspective of new educations through innovative didactic strategies offers scientific and methodological perspectives of a procedural order through which learning becomes indepth, extensive and interdisciplinary. It has been established that heuristic didactic procedures based on debates and demonstrative activities intensify the permanent renewal of the didactic concept. Reforms in the education system are based on the continuous improvement of the pedagogical approach, to provide quality pedagogical services, staff training, ongoing staff training, scientific implications in the educational sciences, increasing the efficiency of learning processes, and improving educational design. based on didactic technology. Education opens up to the problems of the world and evolves towards continuous learning that goes hand in hand with the reform of society in general. From these perspectives, STEAM education becomes the bridge through which the problems and challenges of the contemporary world can be connected dimensionally and interdependently to the new techniques and technologies of imperative global order. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Design educațional en_US
dc.subject Educație STE(A)M en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Educational design en_US
dc.subject STE(A)M education en_US
dc.title Designul educațional al proiectelor STE(A)M en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    27-28 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account