REPOZITORIU UPSC

Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea Educației Digitale la clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author VEVERIȚA, Tatiana
dc.date.accessioned 2024-03-02T05:57:32Z
dc.date.available 2024-03-02T05:57:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation VEVERIȚA, Tatiana. Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea Educației Digitale la clasele primare. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 374-380. ISBN 978-9975-46-813-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-813-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6044
dc.description Acest articol abordează importanța învățării bazate pe proiecte STEAM în dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor din învățământul primar. Se prezintă modalități de integrare a conceptelor de știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică în studierea Educației Digitale pentru a înțelege rețelele Internet și modul în care dispozitivele digitale sunt conectate. Prin intermediul activităților descrise, elevii își dezvoltă abilitățile de gândire critică, comunicare, rezolvare a problemelor și înțelegerea conceptelor matematice în contextul tehnologiei digitale. en_US
dc.description.abstract This article discusses the importance of project-based STEAM learning in developing the digital skills of primary school students. It presents the ways to integrate the concepts of science, technology, engineering, arts, and mathematics into the study of Digital Education to understand the Internet networks and how digital devices are connected. Through the described activities, students develop critical thinking, communication, problem-solving skills, and an understanding of mathematical concepts in the context of digital technology. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație Digitală en_US
dc.subject Învățarea bazată pe proiecte STEAM en_US
dc.subject Rețeaua Internet en_US
dc.subject Digital Education en_US
dc.subject Project-based STEAM learning en_US
dc.subject The Internet network en_US
dc.title Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea Educației Digitale la clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    27-28 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account