dc.contributor.author |
VEVERIȚA, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-02T05:57:32Z |
|
dc.date.available |
2024-03-02T05:57:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
VEVERIȚA, Tatiana. Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea Educației Digitale la clasele primare. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 374-380. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6044 |
|
dc.description |
Acest articol abordează importanța învățării bazate pe proiecte STEAM în dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor din învățământul primar. Se prezintă modalități de integrare a conceptelor de știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică în studierea Educației Digitale pentru a înțelege rețelele Internet și modul în care dispozitivele digitale sunt conectate. Prin intermediul activităților descrise, elevii își dezvoltă abilitățile de gândire critică, comunicare, rezolvare a problemelor și înțelegerea conceptelor matematice în contextul tehnologiei digitale. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article discusses the importance of project-based STEAM learning in developing the digital skills of primary school students. It presents the ways to integrate the concepts of science, technology, engineering, arts, and mathematics into the study of Digital Education to understand the Internet networks and how digital devices are connected. Through the described activities, students develop critical thinking, communication, problem-solving skills, and an understanding of mathematical concepts in the context of digital technology. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație Digitală |
en_US |
dc.subject |
Învățarea bazată pe proiecte STEAM |
en_US |
dc.subject |
Rețeaua Internet |
en_US |
dc.subject |
Digital Education |
en_US |
dc.subject |
Project-based STEAM learning |
en_US |
dc.subject |
The Internet network |
en_US |
dc.title |
Abordarea învățării bazate pe proiecte prin integrarea STEAM în studierea Educației Digitale la clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |