dc.contributor.author |
CIOBANU, Mariana |
|
dc.contributor.author |
GLOBA, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-02T03:52:07Z |
|
dc.date.available |
2024-03-02T03:52:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
CIOBANU, Mariana, GLOBA, Angela. Competițiile naționale de robotică - platformă de realizare a proiectelor STEAM. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 298-305. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6032 |
|
dc.description |
Implicarea elevilor într-o competiție urmărește mai multe scopuri, iar, în primul rând, dezvoltarea spiritului de competiție, sporirea performanțelor academice ale elevilor și creșterea încrederii în forțele proprii. Proiectele STEAM dezvoltate în cadrul competițiilor de robotică sunt axate pe rezolvarea problemelor din viața reală cu implementarea ulterioară a proiectului dezvoltat în diverse ramuri ale economiei naționale. În acest articol sunt descrise etapele de realizare a unui proiect STEAM în cadrul competiției FIRST LEGO League Moldova. |
en_US |
dc.description.abstract |
The involvement of students in a competition aims at several goals, and, first of all, the development of the spirit of competition, increasing the academic performance of students and increasing self-confidence. STEAM projects developed within robotics competitions are focused on solving real-life problems with subsequent implementation of the developed project in various branches of the national economy. This article describes the stages of making a STEAM project within the FIRST LEGO League Moldova competition. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
Inginerie |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.subject |
Robot |
en_US |
dc.subject |
Proiect inovativ |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Engineering |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Innovative project |
en_US |
dc.title |
Competițiile naționale de robotică - platformă de realizare a proiectelor STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |