REPOZITORIU UPSC

Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz

Show simple item record

dc.contributor.author CHIRIAC, Tatiana
dc.date.accessioned 2024-03-02T03:47:41Z
dc.date.available 2024-03-02T03:47:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CHIRIAC, Tatiana. Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 292-297. ISBN 978-9975-46-813-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-813-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6031
dc.description În această lucrare analizăm experiența integrării educației STEM la nivelul învățământului primar în Marea Britanie, cu scop de a oferi o perspectivă asupra practicilor pedagogice STEM eficiente în educația școlară. Activitățile STEM nu se regăsesc în programa școlară la nivelul învățământului primar în Curriculum Național (2018), însă particularitățile dezvoltării cognitive a elevilor de vârstă școlară mică permit integrarea interdisciplinară a unor activități practice STEM pentru a aborda probleme din perspective noi și inovatoare. en_US
dc.description.abstract In this research, in order to highlight successful STEM pedagogical approaches in classroom instruction, we examine the experience of the implementation of STEM education in UK primary schools. The National Curriculum (2018) does not include STEM activities in the primary education curriculum; however, because of the unique cognitive development of young children, practical STEM activities can be integrated into interdisciplinary curricula to help solve problems in novel and creative ways. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație STEM en_US
dc.subject Învățarea prin practică en_US
dc.subject Activități STEM en_US
dc.subject STEM education en_US
dc.subject Learning by doing en_US
dc.subject STEM activities en_US
dc.title Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    27-28 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account