dc.contributor.author |
BIBIC, Alexandru |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-02T02:49:33Z |
|
dc.date.available |
2024-03-02T02:49:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
BIBIC, Alexandru. Rolul competenței digitale în realizarea proiectelor STEAM. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 218-222. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6022 |
|
dc.description |
Competența digitală este un factor esențial pentru implementarea eficientă și inovatoare a proiectelor STEAM în educație. Competența digitală sprijină accesul la informații și resurse relevante, crearea și partajarea de produse digitale de calitate, colaborarea și comunicarea în cadrul comunităților de practică STEAM. Competența digitală contribuie, de asemenea, la dezvoltarea competențelor STEM/STEAM ale elevilor și profesorilor, precum și a altor competențe-cheie pentru învățarea pe tot parcursul vieții. Prin integrarea competenței digitale în proiectele STEAM, elevii și profesorii pot beneficia de oportunități de învățare mai variate, interactive și inovatoare. |
en_US |
dc.description.abstract |
Digital competence is an essential factor for the efficient and innovative implementation of STEAM projects in education. Digital competence supports access to relevant information and resources, creation and sharing of quality digital products, collaboration, and communication within STEAM Communities of Practice. Digital competence also contributes to the development of students' and teachers' STEM/STEAM competences and other key competences for lifelong learning. By integrating digital competence into STEAM projects, students and teachers can benefit from more varied, interactive, and innovative learning opportunities. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Competență digitală |
en_US |
dc.subject |
Proiect STEAM |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii digitale |
en_US |
dc.subject |
Impactul competenței digitale |
en_US |
dc.subject |
Digital competence |
en_US |
dc.subject |
STEAM project |
en_US |
dc.subject |
Digital technologies |
en_US |
dc.subject |
The impact of digital competence |
en_US |
dc.title |
Rolul competenței digitale în realizarea proiectelor STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |