dc.contributor.author |
TICU, Luminița |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-27T13:57:43Z |
|
dc.date.available |
2024-02-27T13:57:43Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
TICU, Luminița. Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a VI-a. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 174-177. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6003 |
|
dc.description |
Geometria este unul dintre cele mai importante compartimente ale matematicii deoarece este adevărata punte a matematicii – obiect de studiu și realitate cotidiană ajustată la rigoarea matematicii. |
en_US |
dc.description.abstract |
Geometry is one of the most important compartments of mathematics because it is the real bridge of mathematics – object of study and everyday reality adjusted to the rigor of mathematics. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Geometrie |
en_US |
dc.subject |
Sarcini didactice cu conținut practic |
en_US |
dc.subject |
Probleme de construcție |
en_US |
dc.subject |
Conținuturi practice aplicative |
en_US |
dc.subject |
Geometry |
en_US |
dc.subject |
Didactic tasks with practical content |
en_US |
dc.subject |
Construction problems |
en_US |
dc.subject |
Applied practical contents |
en_US |
dc.title |
Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a VI-a |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |