REPOZITORIU UPSC

Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-a

Show simple item record

dc.contributor.author GHIMP, Valentina
dc.date.accessioned 2024-02-24T07:45:38Z
dc.date.available 2024-02-24T07:45:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation GHIMP, Valentina. Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-a. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 104-107. ISBN 978-9975-46-813-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-813-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5990
dc.description Interpretarea practică geometrică a noțiunilor matematice poate contribui substanțial la atașamentul elevilor de a înțelege și de a înțelege mult mai profund și clar sensul logic al fiecărei formule, teoreme matematice, care printr-o astfel de expunere devin pline de pulsul vieții, capătă sensibilitate, sunt accesibil, ușor de asimilat și de înțeles. De aici devine mult mai ușor să se determine cele mai raționale modalități de rezolvare a problemelor/sarcinilor, crește interesul pentru ocupațiile matematice. en_US
dc.description.abstract The practical geometric interpretation of mathematical notions can substantially contribute to students' attachment to understand and grasp much more deeply and clearly the logical meaning of each formula, mathematical theorems, which through such exposure become full of the pulse of life, acquire sensitivity, are accessible, easily assimilated and understood. From here it becomes much easier to determine the most rational ways of solving problems/tasks, increases interest in mathematical occupations. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Geometrie practică en_US
dc.subject Sarcini didactice en_US
dc.subject Educație matematică non-standard en_US
dc.subject Calcule matematice en_US
dc.subject Demonstrații simple en_US
dc.subject Construcții intuitive en_US
dc.subject Practical geometry en_US
dc.subject Didactic tasks en_US
dc.subject Non-standard mathematical education en_US
dc.subject Mathematical calculations en_US
dc.subject Simple demonstrations en_US
dc.subject Intuitive constructions en_US
dc.title Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-a en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    27-28 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account