dc.contributor.author |
GHIMP, Valentina |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-24T07:45:38Z |
|
dc.date.available |
2024-02-24T07:45:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
GHIMP, Valentina. Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-a. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 104-107. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5990 |
|
dc.description |
Interpretarea practică geometrică a noțiunilor matematice poate contribui substanțial la atașamentul elevilor de a înțelege și de a înțelege mult mai profund și clar sensul logic al fiecărei formule, teoreme matematice, care printr-o astfel de expunere devin pline de pulsul vieții, capătă sensibilitate, sunt accesibil, ușor de asimilat și de înțeles. De aici devine mult mai ușor să se determine cele mai raționale modalități de rezolvare a problemelor/sarcinilor, crește interesul pentru ocupațiile matematice. |
en_US |
dc.description.abstract |
The practical geometric interpretation of mathematical notions can substantially contribute to students' attachment to understand and grasp much more deeply and clearly the logical meaning of each formula, mathematical theorems, which through such exposure become full of the pulse of life, acquire sensitivity, are accessible, easily assimilated and understood. From here it becomes much easier to determine the most rational ways of solving problems/tasks, increases interest in mathematical occupations. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Geometrie practică |
en_US |
dc.subject |
Sarcini didactice |
en_US |
dc.subject |
Educație matematică non-standard |
en_US |
dc.subject |
Calcule matematice |
en_US |
dc.subject |
Demonstrații simple |
en_US |
dc.subject |
Construcții intuitive |
en_US |
dc.subject |
Practical geometry |
en_US |
dc.subject |
Didactic tasks |
en_US |
dc.subject |
Non-standard mathematical education |
en_US |
dc.subject |
Mathematical calculations |
en_US |
dc.subject |
Simple demonstrations |
en_US |
dc.subject |
Intuitive constructions |
en_US |
dc.title |
Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-a |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |