dc.contributor.author |
CORCIMARI, Georgeta |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-24T07:14:48Z |
|
dc.date.available |
2024-02-24T07:14:48Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
CORCIMARI, Georgeta. Matematica și educația STEM în învățământul primar: aspecte transdisciplinare. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 82-86. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5986 |
|
dc.description |
Lumea contemporană este inundată de tehnologii informaționale. De la o vârstă fragedă copiii devin consumatori ale conținuturilor media, prinși de tehnologii. Dar cât de conștient ajung să o folosească? STEM este un concept modern de pedagogie activă, bazat pe ideea educării elevilor prin intermediul a patru discipline specifice: științe, tehnologie, inginerie și matematică într-o abordare inter/transdisciplinară aplicată. Cum aduc STEM în clasă? Articolul abordează problema realizării conexiunilor transdisciplinare ale matematicii din perspectiva educației STEM în clasa 1. |
en_US |
dc.description.abstract |
The information technologies have flooded the society nowadays .From an early age, children become consumers of media content, caught up in technology. However, how consciously do small students actually use it? STEM is a modern concept of active pedagogy, based on the idea of educating students through four specific disciplines: science, technology, engineering and mathematics in the application of an inter- or transdisciplinary approach. How do I bring STEM into the classroom? The article deals with the issue to ensure the transdisciplinary connections of mathematics from the perspective of STEM education in grade 1. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Matematică |
en_US |
dc.subject |
Educația STEM |
en_US |
dc.subject |
Competență |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Mathematics |
en_US |
dc.subject |
STEM education |
en_US |
dc.subject |
Competence |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Matematica și educația STEM în învățământul primar: aspecte transdisciplinare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |