dc.contributor.author |
BOTEZ, Alexei |
|
dc.contributor.author |
DÎNTU, Sergiu |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-24T06:51:33Z |
|
dc.date.available |
2024-02-24T06:51:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
BOTEZ, Alexei, DÎNTU, Sergiu. Utilizarea problemelor aplicate în scopul motivării studenților spre studierea obiectului Geometrie Descriptivă. În: Proceedings of The Third International Scientific Conference "Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)". Dedicated to the 85th birthday of Professor Ilie Lupu = Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)". Dedicată a 85-a aniversare a profesorului Ilie Lupu, ediţia a 3-a, October 27-28, 2023. "Ion Creangă" State Pedagogical University of Chisinau, Republic of Moldova. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 51-54. ISBN 978-9975-46-813-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-813-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5980 |
|
dc.description |
Obiectul Geometrie Descriptivă face parte din disciplinele general inginerești studiate în instituțiile de învățământ cu profil tehnic și pregătește studenții către studierea desenului tehnic. Scopul disciplinei este formarea imaginației spațiale, ale deprinderilor de precizie și acuratețe ale viitorilor ingineri și tehnicieni. Curricula disciplinei cuprinde prelegeri și lucrări practice. Una dintre problemele pedagogice actuale este motivarea studenților spre învățare, trezirea interesului față de obiectul studiat. O influență pozitivă în acest sens o are conexiunea materialului studiat cu diverse probleme din lumea reală, lucru care se înfăptuiește în timpul ocupațiilor practice. |
en_US |
dc.description.abstract |
The Descriptive Geometry is part of the general engineering disciplines studied in educational institutions with a technical profile and prepares students to study technical drawing. The purpose of the discipline is the formation of spatial imagination, precision and accuracy skills of future engineers and technicians. The course curriculum includes lectures and practical work. One of the current pedagogical problems is motivating students to learn, awakening interest in the studied object. A positive influence in this sense is the connection of the studied material with various problems in the real world, something that takes place during practical lessons. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Geometrie Descriptivă |
en_US |
dc.subject |
Motivare |
en_US |
dc.subject |
Probleme aplicate |
en_US |
dc.subject |
The Descriptive Geometry |
en_US |
dc.subject |
Motivation |
en_US |
dc.subject |
Applied problems |
en_US |
dc.title |
Utilizarea problemelor aplicate în scopul motivării studenților spre studierea obiectului Geometrie Descriptivă |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |