REPOZITORIU UPSC

Autonomes Lernen beim Fremdsprachenlernen

Show simple item record

dc.contributor.author LUPAȘCU, Lilia
dc.date.accessioned 2024-02-07T08:59:23Z
dc.date.available 2024-02-07T08:59:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation LUPAȘCU, Lilia. Autonomes Lernen beim Fremdsprachenlernen. În: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații : Conferința Științifică Națională cu participare internațională = Forschungsprobleme der Linguistik und Sprachdidaktik: Traditionen und Innovationen : Wissenschaftliche Konferenz mit internationaler Beteiligung, 3 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 67-71. ISBN 978-9975-46-868-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-868-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5938
dc.description Autoarea acestui articol pune în discuție problema autonomiei în procesul de învățare a limbii străine și rolul acesteia în procesul de însușire a limbii străine. În articol se examinează un șir de definiții elaborate de savanții din domeniul pedagogiei limbilor străine. Autoarea își propune să delimiteze între termenii de „autonomie” și „independeță” în procesul predării și învățării, precum și să identifice modalități de a utiliza aceste calități pentru a eficientiza procesul de studiere a unei limbi străine. Scopul principal al acestui studiu este de a identifica modalități de a integra autonomia elevului în procesul de predare/învățare a limbii străine, ținând cont de cerințele curriculumului național al Republicii Moldova. en_US
dc.description.abstract Regardless of the type of education they are undergoing, every person is constanly and autonomously learning the language they communicate in. Set as a skill specific to the study of the language of instruction, autonomous language study cannot be reduced to the mere acquaintance with and use of dictionaries; it creates virtual platforms for the assimilation of knowledge through the assimilation of terminology. This platform remains equally functional beyond school boundaries, when, in virtue of circumstances, we learn medical or IT terminology, as well as the terminology pertaining to domains adjacent to our daily life – constructions, culinary arts, fashion etc. Strategically speaking, this autonomous learning distributes the lexical units derived from various fields into a series of virtual cluster, and each subsequent lexical acquisition will need to find its place in the appropriate cluster, according to domain. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Language of instruction en_US
dc.subject Specific competence en_US
dc.subject Competence unit en_US
dc.subject Dictionary en_US
dc.subject Terminological system en_US
dc.subject Autonomia studentului en_US
dc.subject Învățare auto dirijată en_US
dc.subject Învățare pe parcursul vieții en_US
dc.title Autonomes Lernen beim Fremdsprachenlernen en_US
dc.title.alternative Autonomous learning when learning foreign launguages en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account