dc.contributor.author |
KONONOVA, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-07T08:49:48Z |
|
dc.date.available |
2024-02-07T08:49:48Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
KONONOVA, Tatiana. Zur Versprachlichung der Infografiken im Daf-Unterricht. În: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații : Conferința Științifică Națională cu participare internațională = Forschungsprobleme der Linguistik und Sprachdidaktik: Traditionen und Innovationen : Wissenschaftliche Konferenz mit internationaler Beteiligung, 3 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 60-66. ISBN 978-9975-46-868-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-868-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5937 |
|
dc.description |
În didactica limbilor moderne, infografica reprezintă un format de prezentare informativ, căruia i se acordă o importanță deosebită în ultima generație de manuale DaF de gimnaziu și liceu, precum și în diverse proceduri de testare pentru a dovedi cunoștințele de limba germană. Scopul acestui articol este de a aborda percepția cognitivă și verbalizarea informațiilor grafice în procesul de învățare a limbii germane. |
en_US |
dc.description.abstract |
In modern language didactics, infographics represent an informative presentation format, which is given particular importance in the latest generation of middle and high school DaF textbooks as well as in various test procedures to prove German language skills. The aim of this article is to address the cognitive perception and verbalization of graphic information in the German language learning process. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Modern language didactics |
en_US |
dc.subject |
Infographics |
en_US |
dc.subject |
Test procedures |
en_US |
dc.subject |
Cognitive perception and verbalization |
en_US |
dc.subject |
German language learning process |
en_US |
dc.subject |
Didactica modernă |
en_US |
dc.subject |
Infografice |
en_US |
dc.subject |
Procedura de testare |
en_US |
dc.subject |
Percepție cognitivă |
en_US |
dc.subject |
Verbalizare |
en_US |
dc.subject |
Procesul de învățare a limbii germane |
en_US |
dc.title |
Zur Versprachlichung der Infografiken im Daf-Unterricht |
en_US |
dc.title.alternative |
On the experience of the infographics in German as a foreign language teaching |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |