REPOZITORIU UPSC

Zur Versprachlichung der Infografiken im Daf-Unterricht

Show simple item record

dc.contributor.author KONONOVA, Tatiana
dc.date.accessioned 2024-02-07T08:49:48Z
dc.date.available 2024-02-07T08:49:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation KONONOVA, Tatiana. Zur Versprachlichung der Infografiken im Daf-Unterricht. În: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații : Conferința Științifică Națională cu participare internațională = Forschungsprobleme der Linguistik und Sprachdidaktik: Traditionen und Innovationen : Wissenschaftliche Konferenz mit internationaler Beteiligung, 3 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 60-66. ISBN 978-9975-46-868-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-868-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5937
dc.description În didactica limbilor moderne, infografica reprezintă un format de prezentare informativ, căruia i se acordă o importanță deosebită în ultima generație de manuale DaF de gimnaziu și liceu, precum și în diverse proceduri de testare pentru a dovedi cunoștințele de limba germană. Scopul acestui articol este de a aborda percepția cognitivă și verbalizarea informațiilor grafice în procesul de învățare a limbii germane. en_US
dc.description.abstract In modern language didactics, infographics represent an informative presentation format, which is given particular importance in the latest generation of middle and high school DaF textbooks as well as in various test procedures to prove German language skills. The aim of this article is to address the cognitive perception and verbalization of graphic information in the German language learning process. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Modern language didactics en_US
dc.subject Infographics en_US
dc.subject Test procedures en_US
dc.subject Cognitive perception and verbalization en_US
dc.subject German language learning process en_US
dc.subject Didactica modernă en_US
dc.subject Infografice en_US
dc.subject Procedura de testare en_US
dc.subject Percepție cognitivă en_US
dc.subject Verbalizare en_US
dc.subject Procesul de învățare a limbii germane en_US
dc.title Zur Versprachlichung der Infografiken im Daf-Unterricht en_US
dc.title.alternative On the experience of the infographics in German as a foreign language teaching en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account