dc.contributor.author |
CORCEVSCHI, Svetlana |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-01T11:08:26Z |
|
dc.date.available |
2024-02-01T11:08:26Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
CORCEVSCHI, Svetlana. Hausaufgaben im Fremdsprachenunterricht – Pro oder Contra? În: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații : Conferința Științifică Națională cu participare internațională = Forschungsprobleme der Linguistik und Sprachdidaktik: Traditionen und Innovationen : Wissenschaftliche Konferenz mit internationaler Beteiligung, 3 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 52-59. ISBN 978-9975-46-868-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-868-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5880 |
|
dc.description |
După cum știm, temele pentru acasă sunt o parte importantă și integrală a procesului de învățământ la școală și la universitate. Lipsa temelor de acasă scade considerabil performanța academică. Imformația predată în timpul orelor nu este asimilată în totalitate, deci sunt necesare ore suplimentare (acasă). Scopul temelor pentru acasă este de a întări cunoștințele abordate în clasă și de a dezvolta abilitățile practice pentru aplicarea cunoștințelor. Cu toate acestea, temele pentru acasă au atât avantaje, cât și dezavantaje, motiv pentru care auzim adesea argumente în favoarea și împotriva temelor pentru acasă. Prin urmare, scopul studiului a fost: de a stabili rolul și importanța temelor pentru acasă pentru studenții universitari, oportunitatea și necesitatea acestora, având în vedere că cea mai mare parte a materiei este însușită de către studenți individual. |
en_US |
dc.description.abstract |
As we know, homework is an important and integral part of the learning process at school and university. Missing homework significantly lowers academic performance. The information taught during lessons is not fully assimilated, so extra (home) hours are needed. The purpose of homework is to reinforce the knowledge covered in class and to develop practical skills for applying the knowledge. However, homework has both advantages and disadvantages, which is why we often hear arguments for and against homework. Therefore, the aim of the study was: to establish the role and importance of homework for university students, its appropriateness and necessity, given that most of the subject matter is mastered by students individually |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Homework |
en_US |
dc.subject |
Learning process |
en_US |
dc.subject |
Development of practical skills |
en_US |
dc.subject |
Homework control |
en_US |
dc.subject |
Individual work |
en_US |
dc.subject |
Tema pentru acasă |
en_US |
dc.subject |
Proces de învățare |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltarea abilităților practice |
en_US |
dc.subject |
Controlul temelor |
en_US |
dc.subject |
Lucrul individual |
en_US |
dc.title |
Hausaufgaben im Fremdsprachenunterricht – Pro oder Contra? |
en_US |
dc.title.alternative |
Homework in foreign language lessons – pro or con? |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |