REPOZITORIU UPSC

Approches praxéologiques de la littérature au lycée dans l’enseignement du fle en République de Moldova

Show simple item record

dc.contributor.author AVORNICЕSĂ, Natalia
dc.date.accessioned 2024-02-01T10:05:15Z
dc.date.available 2024-02-01T10:05:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation AVORNICЕSĂ, Natalia. Approches praxéologiques de la littérature au lycée dans l’enseignement du fle en République de Moldova. În: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații : Conferința Științifică Națională cu participare internațională = Forschungsprobleme der Linguistik und Sprachdidaktik: Traditionen und Innovationen : Wissenschaftliche Konferenz mit internationaler Beteiligung, 3 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 46-51. ISBN 978-9975-46-868-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-868-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5879
dc.description Evoluția literaturii la ora de limbă străină din ultimii ani este determinată de apariția Volumului complementar al CECRL din 2018. Din această perspectivă, noile tendințe în didactica limbii franceze tind să cuprindă recomandările și descpritorii prezenți în documentul vizat. Acest studiu vine să identifice noul rol al literaturii în formarea competențelor specifice conform Curricumului Național pentru limba străină și astfel să generalizeze noile demersuri și elemente de literaratură din punct de vedere pragmatic pentru clasele de liceu din Republica Moldova, limba franceză ca primă limbă de studiu sau a doua. en_US
dc.description.abstract The evolution of literature in the foreign language class in recent years is determined by the appearance of the Complementary volume of the CECRL in 2018. From this perspective, the new trends in the teaching of the French language tend to include the recommendations and descriptors present in the document in question. This study aims are to identify the new role of literature in the formation of specific skills according to the National Curriculum for foreign language and thus to generalize the new approaches and elements of literature from a pragmatic point of view for high school classes in the Republic of Moldova, French as the first language of study or second. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Literature en_US
dc.subject French as a foreign language en_US
dc.subject Literature elements en_US
dc.subject Literature tasks en_US
dc.subject Literatură en_US
dc.subject Limba franceză ca limbă străină en_US
dc.subject Elemente literare en_US
dc.subject Sarcini literare en_US
dc.title Approches praxéologiques de la littérature au lycée dans l’enseignement du fle en République de Moldova en_US
dc.title.alternative Praxeological approaches to high school literature in the teaching of French in the Republic of Moldova en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account