dc.contributor.author |
AVORNICЕSĂ, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-01T10:05:15Z |
|
dc.date.available |
2024-02-01T10:05:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
AVORNICЕSĂ, Natalia. Approches praxéologiques de la littérature au lycée dans l’enseignement du fle en République de Moldova. În: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații : Conferința Științifică Națională cu participare internațională = Forschungsprobleme der Linguistik und Sprachdidaktik: Traditionen und Innovationen : Wissenschaftliche Konferenz mit internationaler Beteiligung, 3 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 46-51. ISBN 978-9975-46-868-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-868-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5879 |
|
dc.description |
Evoluția literaturii la ora de limbă străină din ultimii ani este determinată de apariția Volumului complementar al CECRL din 2018. Din această perspectivă, noile tendințe în didactica limbii franceze tind să cuprindă recomandările și descpritorii prezenți în documentul vizat. Acest studiu vine să identifice noul rol al literaturii în formarea competențelor specifice conform Curricumului Național pentru limba străină și astfel să generalizeze noile demersuri și elemente de literaratură din punct de vedere pragmatic pentru clasele de liceu din Republica Moldova, limba franceză ca primă limbă de studiu sau a doua. |
en_US |
dc.description.abstract |
The evolution of literature in the foreign language class in recent years is determined by the appearance of the Complementary volume of the CECRL in 2018. From this perspective, the new trends in the teaching of the French language tend to include the recommendations and descriptors present in the document in question. This study aims are to identify the new role of literature in the formation of specific skills according to the National Curriculum for foreign language and thus to generalize the new approaches and elements of literature from a pragmatic point of view for high school classes in the Republic of Moldova, French as the first language of study or second. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Literature |
en_US |
dc.subject |
French as a foreign language |
en_US |
dc.subject |
Literature elements |
en_US |
dc.subject |
Literature tasks |
en_US |
dc.subject |
Literatură |
en_US |
dc.subject |
Limba franceză ca limbă străină |
en_US |
dc.subject |
Elemente literare |
en_US |
dc.subject |
Sarcini literare |
en_US |
dc.title |
Approches praxéologiques de la littérature au lycée dans l’enseignement du fle en République de Moldova |
en_US |
dc.title.alternative |
Praxeological approaches to high school literature in the teaching of French in the Republic of Moldova |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |