dc.contributor.author |
CIOBANU, Andriana |
|
dc.contributor.author |
IGNAT, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-20T09:32:29Z |
|
dc.date.available |
2017-04-20T09:32:29Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CIOBANU, Andriana; IGNAT, Elena. Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică = Study of Self-Image in Students with Restraint in Psychic Development. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2017. № 1(46). P. 56-62. Bibliogr.: p. 62 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0224 |
|
dc.identifier.issn |
1857-0224 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/586 |
|
dc.description |
În acest articol este prezentată analiza conceptului de imagine de sine, care este definită ca reprezentarea mentală a desemnării individului în unicitatea sa sau reprezentarea mentală pe care fiecare o are despre propria sa personalitate. Acest articol conține unele rezultate ale cercetării imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică de vîrstă școlară mică. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article presents the analysis of the concept of self-image, which is defined as mental representation of individual uniqueness designation or mental representation that each has of its own personality. This article contains some results of research students with self-image retention psychological development of school age small. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala--elevi cu retinere in dezvoltarea psihica |
en_US |
dc.subject |
elevi cu retinere in dezvoltarea psihica--imagine de sine--cercetare |
en_US |
dc.title |
Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică |
en_US |
dc.title.alternative |
Study of Self-Image in Students with Restraint in Psychic Development |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |