REPOZITORIU UPSC

Rolul formativ al autoevaluării în cadrul cercurilor școlare

Show simple item record

dc.contributor.author BOTEZATU, Valeria
dc.date.accessioned 2024-01-02T17:07:16Z
dc.date.available 2024-01-02T17:07:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BOTEZATU, Valeria. Rolul formativ al autoevaluării în cadrul cercurilor școlare. În: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic : Materialele Conferinței științifice naționale cu participare internațională, 17 noiembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 348-354. ISBN 978-9975-46-822-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-822-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5832
dc.description Autoevaluarea, ca mediu de învățare în cadrul învățământului extrașcolar, oferă elevilor un instrument puternic pentru a-și înțelege propria învățare, a-și seta obiective, a-și monitoriza progresul și a-și dezvolta abilitățile metacognitive. Astfel, autoevaluarea nu este doar o modalitate de evaluare, ci o filosofie care încurajează elevii să-și asume responsabilitatea pentru propriul proces de învățare. În acest articol sunt evidențiate aspectele teoretice referitoare la autoevaluare în contextul activităților extrașcolare, este argumentată importanța procesului de autoevaluare în formarea și dezvoltarea personalității elevilor și sunt prezentate rezultatele chestionării cadrelor didactice privind atitudinea acestora față de procesul de autoevaluare a elevilor în cadrul cercurilor școlare. en_US
dc.description.abstract Self-assessment, as a learning tool in extracurricular education, provides students with a powerful means to understand their own learning, set goals, monitor their progress, and develop metacognitive skills. Therefore, self-assessment is not just an evaluation method but a philosophy that encourages students to take responsibility for their own learning process. This article highlights the theoretical aspects of self-assessment in the context of extracurricular activities, argues for the importance of the self-assessment process in the formation and personal development of students, and presents the results of a survey of teachers regarding their attitude towards students’ self-assessment within school clubs. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Autoevaluarea en_US
dc.subject Evaluarea formativă en_US
dc.subject Evaluarea reciprocă en_US
dc.subject Educația nonformală en_US
dc.subject Cercuri școlare en_US
dc.subject Self-assessment en_US
dc.subject Formative assessment en_US
dc.subject Peer assessment en_US
dc.subject Non-formal education en_US
dc.subject School clubs en_US
dc.title Rolul formativ al autoevaluării în cadrul cercurilor școlare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account