dc.contributor.author |
OVCERENCO, Nadejda |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-02T14:53:43Z |
|
dc.date.available |
2024-01-02T14:53:43Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
OVCERENCO, Nadejda. Dimensiunile psiho-pedagogice ale profesionalismului cadrului didactic. În: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic : Materialele Conferinței științifice naționale cu participare internațională, 17 noiembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 141-147. ISBN 978-9975-46-822-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-822-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5807 |
|
dc.description |
În articol este prezentată analiza dimensiunilor psihopedagogice ale profesionalismului cadrului didactic. Potrivit autorului, profesionalismul cadrului didactic se evidențiază în cea mai mare parte prin competența sa de a construi structura de bază a interacțiunii profesor-elev, de a rezista paradoxurilor interacțiuni și de a echilibra efectele ei atât pentru fiecare student în parte, cât și pentru fiecare cadru didactic. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents the analysis of the psycho-pedagogical dimensions of the professionalism of the university teaching staff. According to the author, the professionalism of a university pedagogue is highlighted for the most part by his competence to build the basic structure of the teacher-student interaction, to resist paradoxes and to balance the effects of this interaction both for each individual student and for every university teaching staff. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Professionalism |
en_US |
dc.subject |
Cadru didactic |
en_US |
dc.subject |
Dimensiune psiho-pedagogică |
en_US |
dc.subject |
Professionalism |
en_US |
dc.subject |
Teaching staff |
en_US |
dc.subject |
Psycho-pedagogical dimension |
en_US |
dc.title |
Dimensiunile psiho-pedagogice ale profesionalismului cadrului didactic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |