REPOZITORIU UPSC

Formarea competenței profesionale a elevilor în procesul de învățare a istoriei

Show simple item record

dc.contributor.author BEREZOVSKA, Viktoriia
dc.date.accessioned 2024-01-02T14:31:03Z
dc.date.available 2024-01-02T14:31:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BEREZOVSKA, Viktoriia. Formarea competenței profesionale a elevilor în procesul de învățare a istoriei. În: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic : Materialele Conferinței științifice naționale cu participare internațională, 17 noiembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 114-116. ISBN 978-9975-46-822-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-822-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5803
dc.description Următoarea cercetare acordă atenție formării competențelor profesionale ale studenților în procesul de învățare a istoriei. Procesul de formare profesională în timpul predării istoriei necesită ca profesorul să aibă o pregătire de înaltă calitate a disciplinei, o atitudine creativă față de organizarea muncii cu o hartă și alte tipuri de vizibilitate condiționată, deoarece tocmai în astfel de condiții este posibil să se atingă nivelul cerințelor programului. . În predarea istoriei se folosește conceptul de „spațiu istoric” care se formează ca urmare a interacțiunii spațiului social cu cel geografic și este o caracteristică integrală a realității sociale istorice. en_US
dc.description.abstract The following research pays attention to formation of professional competences of students in the process of learning history. The process of professional formation during teaching history requires the teacher to have high-quality subject training, a creative attitude to organizing work with a map and other types of conditional visibility, because precisely under such conditions it is possible to reach the level of program requirements. In teaching history use the concept of „historical space” which is formed as a result of interaction social space with geographical and is an integral characteristic of historical social reality. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Competență profesională en_US
dc.subject Predarea istoriei en_US
dc.subject Curs de istorie en_US
dc.subject Competență disciplinară en_US
dc.subject Educație în istorie en_US
dc.subject Professional competence en_US
dc.subject History teaching en_US
dc.subject History course en_US
dc.subject Disciplinary competence en_US
dc.subject History education en_US
dc.title Formarea competenței profesionale a elevilor în procesul de învățare a istoriei en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account