dc.contributor.author |
BEREZOVSKA, Viktoriia |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-02T14:31:03Z |
|
dc.date.available |
2024-01-02T14:31:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
BEREZOVSKA, Viktoriia. Formarea competenței profesionale a elevilor în procesul de învățare a istoriei. În: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic : Materialele Conferinței științifice naționale cu participare internațională, 17 noiembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 114-116. ISBN 978-9975-46-822-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-822-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5803 |
|
dc.description |
Următoarea cercetare acordă atenție formării competențelor profesionale ale studenților în procesul de învățare a istoriei. Procesul de formare profesională în timpul predării istoriei necesită ca profesorul să aibă o pregătire de înaltă calitate a disciplinei, o atitudine creativă față de organizarea muncii cu o hartă și alte tipuri de vizibilitate condiționată, deoarece tocmai în astfel de condiții este posibil să se atingă nivelul cerințelor programului. . În predarea istoriei se folosește conceptul de „spațiu istoric” care se formează ca urmare a interacțiunii spațiului social cu cel geografic și este o caracteristică integrală a realității sociale istorice. |
en_US |
dc.description.abstract |
The following research pays attention to formation of professional competences of students in the process of learning history. The process of professional formation during teaching history requires the teacher to have high-quality subject training, a creative attitude to organizing work with a map and other types of conditional visibility, because precisely under such conditions it is possible to reach the level of program requirements. In teaching history use the concept of „historical space” which is formed as a result of interaction social space with geographical and is an integral characteristic of historical social reality. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Competență profesională |
en_US |
dc.subject |
Predarea istoriei |
en_US |
dc.subject |
Curs de istorie |
en_US |
dc.subject |
Competență disciplinară |
en_US |
dc.subject |
Educație în istorie |
en_US |
dc.subject |
Professional competence |
en_US |
dc.subject |
History teaching |
en_US |
dc.subject |
History course |
en_US |
dc.subject |
Disciplinary competence |
en_US |
dc.subject |
History education |
en_US |
dc.title |
Formarea competenței profesionale a elevilor în procesul de învățare a istoriei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |