dc.contributor.author |
PELIN, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-02T14:14:54Z |
|
dc.date.available |
2024-01-02T14:14:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
PELIN, Natalia. Sarcini orientate profesional – instrument eficient în predarea matematicii în școala profesională. În: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic : Materialele Conferinței științifice naționale cu participare internațională, 17 noiembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 107-113. ISBN 978-9975-46-822-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-822-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5802 |
|
dc.description |
Articolul prezintă o serie de sarcini la matematică orientate profesional. Este demonsrat că aplicarea lor poate deveni baza în formarea aparatului matematic ca instrument de stăpânire a profesiei. Acest tip de sarcini motivează elevii din școlile profesionale pentru a învăța disciplina matematica și dezvoltă abilitățile profesionale. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents a series of professionally oriented mathematics tasks. It is demonstrated that their application can become the basis for the formation of the mathematical apparatus as a tool for mastering the profession. This type of tasks motivates students in vocational schools to learn the discipline of mathematics and develops professional skills. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Sarcină orientată profesional |
en_US |
dc.subject |
Predarea matematicii |
en_US |
dc.subject |
Învățământ profesional tehnic |
en_US |
dc.subject |
Vocationally oriented task |
en_US |
dc.subject |
Mathematics teaching |
en_US |
dc.subject |
Vocational technical education |
en_US |
dc.title |
Sarcini orientate profesional – instrument eficient în predarea matematicii în școala profesională |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |