REPOZITORIU UPSC

Predarea limbilor străine cu interacțiuni

Show simple item record

dc.contributor.author STRAISTARI-LUNGU, Cristina
dc.date.accessioned 2024-01-02T13:41:37Z
dc.date.available 2024-01-02T13:41:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Predarea limbilor străine cu interacțiuni. În: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic : Materialele Conferinței științifice naționale cu participare internațională, 17 noiembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 75-83. ISBN 978-9975-46-822-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-822-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5797
dc.description Studiul interacțiunilor reprezintă o temă actuală pentru sistemul de învățământ general, de aceea în acest articol vom evidenția câteva dintre aspectele sale pentru a oferi o perspectivă esențială în înțelegerea problemelor și dificultăților pe care le prezintă aceste interacțiuni elevilor, indiferent de nivelul lor de limbă. În comparație cu alte expresii scrise sau orale ale unei limbi, interacțiunea este caracterizată, mai ales, prin temporalitatea sa, întrucât vorbitorul intervine într-o derulare secvențială fără a avea posibilitatea de a întrerupe cursul pentru a-ți acorda timp necesar pentru reflectare, ștergere sau modificare a cuvintelor sau gesturilor în măsura în care interlocutorii au primit deja ceea ce el a produs într-un proces continuu și dinamic. en_US
dc.description.abstract The study of interactions is a current theme for the general education system, so in this article I will highlight some of its aspects to provide an essential perspective in understanding the problems and difficulties these interactions present to students, regardless of their language level. Compared to other written or spoken expressions of a language, the interaction is characterized, above all, by its temporality, as the speaker intervenes in a sequential development without having the possibility to interrupt the course to give you the time necessary to reflect, delete or modification of words or gestures to the extent that the interlocutors have already received what he produced in a continuous and dynamic process. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Interacțiune en_US
dc.subject Limbă străină en_US
dc.subject Predarea limbilor străine en_US
dc.subject Interaction en_US
dc.subject Foreign language en_US
dc.subject Teaching foreign languages en_US
dc.title Predarea limbilor străine cu interacțiuni en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account