dc.contributor.author |
AVRAM, Alina Ionela |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-18T13:13:52Z |
|
dc.date.available |
2023-12-18T13:13:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
AVRAM, Alina Ionela. Trăsăturile psihofiziologice ale elevilor din învățământul primar. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 339-345. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5772 |
|
dc.description |
În prezentul articol se face referire la trăsăturile sau particularitățile care conduc la formarea atitudinilor și a capacităților la elevii din învățământul primar, și anume: formarea aptitudinilor cognitive, morale, sociale, de autorealizare și valorificare a potențialului individual. În perioada de dezvoltare intense a proceselor cognitive, se modifică, în mod calitativ, capacitatea de reglare a comportamentului și structura motivațională a elevului. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article refers to the traits or particularities that lead to the formation of attitudes and capacities in primary education students, namely: the formation of cognitive, moral, social skills, self-realization and capitalization of individual potential. During the period of intense development of cognitive processes, the ability to regulate behavior and the student's motivational structure changes qualitatively. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Personality |
en_US |
dc.subject |
Concrete thinking |
en_US |
dc.subject |
Abstract thinking |
en_US |
dc.subject |
Needs |
en_US |
dc.subject |
Personalitate |
en_US |
dc.subject |
Gândire concretă |
en_US |
dc.subject |
Gândire abstractă |
en_US |
dc.title |
Trăsăturile psihofiziologice ale elevilor din învățământul primar |
en_US |
dc.title.alternative |
Psychophysiological features of primary school students |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |