REPOZITORIU UPSC

Trăsăturile psihofiziologice ale elevilor din învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author AVRAM, Alina Ionela
dc.date.accessioned 2023-12-18T13:13:52Z
dc.date.available 2023-12-18T13:13:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation AVRAM, Alina Ionela. Trăsăturile psihofiziologice ale elevilor din învățământul primar. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 339-345. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5772
dc.description În prezentul articol se face referire la trăsăturile sau particularitățile care conduc la formarea atitudinilor și a capacităților la elevii din învățământul primar, și anume: formarea aptitudinilor cognitive, morale, sociale, de autorealizare și valorificare a potențialului individual. În perioada de dezvoltare intense a proceselor cognitive, se modifică, în mod calitativ, capacitatea de reglare a comportamentului și structura motivațională a elevului. en_US
dc.description.abstract This article refers to the traits or particularities that lead to the formation of attitudes and capacities in primary education students, namely: the formation of cognitive, moral, social skills, self-realization and capitalization of individual potential. During the period of intense development of cognitive processes, the ability to regulate behavior and the student's motivational structure changes qualitatively. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Personality en_US
dc.subject Concrete thinking en_US
dc.subject Abstract thinking en_US
dc.subject Needs en_US
dc.subject Personalitate en_US
dc.subject Gândire concretă en_US
dc.subject Gândire abstractă en_US
dc.title Trăsăturile psihofiziologice ale elevilor din învățământul primar en_US
dc.title.alternative Psychophysiological features of primary school students en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account