REPOZITORIU UPSC

Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță

Show simple item record

dc.contributor.author GOROBEȚ, Evelina
dc.contributor.author CAUȘAN, Corina
dc.contributor.author SCHITSKAIA, Larisa
dc.date.accessioned 2023-12-12T11:51:50Z
dc.date.available 2023-12-12T11:51:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GOROBEȚ, Evelina, CAUȘAN, Corina, SCHITSKAIA, Larisa. Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 236-244. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5756
dc.description În condițiile actuale, una dintre sarcinile cele mai importante ale pedagogiei moderne este crearea condițiilor în care studenții într-un timp scurt să stăpânească cantitatea maximă de cunoștințe și să le poată aplica creativ în rezolvarea problemelor practice. Astăzi, sistemul de educație ar trebui să insufle tinerilor aflați în pragul noilor realități dorința de cunoaștere, autoeducare continuă, dezvoltarea competențelor profesionale și să contribuie la formarea aspirațiilor asociate cu dorința de a obține succesul în viață. și o poziție socială adecvată. Acest articol discută studiul realizat de autori, care a făcut posibilă identificarea factorilor psihologici și pedagogici ai motivației educaționale a elevilor și identificarea recomandărilor pentru profesori care vizează creșterea motivației educaționale a elevilor, precum utilizarea formelor moderne, tehnologiilor, metode etc. en_US
dc.description.abstract In the current conditions, one of the most important tasks of modern pedagogy is to create conditions under which students in a short time could master the maximum amount of knowledge and be able to creatively apply it in solving practical problems. Today, the education system should instill in young people, who are on the threshold of new realities, the desire for knowledge, continuous self-education, development of professional skills, and contribute to the formation of aspirations associated with the desire to achieve success in life and an appropriate social position. This article discusses the study conducted by the authors, which made it possible to identify the psychological and pedagogical factors of students' educational motivation and identify recommendations for teachers aimed at increasing students' educational motivation in online learning, such as the use of modern forms, technologies, active methods, etc. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Increasing motivation en_US
dc.subject Educational motivation en_US
dc.subject Knowledge en_US
dc.subject Professional motivation en_US
dc.subject Distance learning en_US
dc.subject Motivație în creștere en_US
dc.subject Motivație educațională en_US
dc.subject Cunoaștere en_US
dc.subject Motivație profesională en_US
dc.subject Învățământ la distanță en_US
dc.title Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță en_US
dc.title.alternative Increasing students' learning motivation as a determining factor in choosing a future profession in the context of distance education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account