dc.contributor.author |
GOROBEȚ, Evelina |
|
dc.contributor.author |
CAUȘAN, Corina |
|
dc.contributor.author |
SCHITSKAIA, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T11:51:50Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T11:51:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
GOROBEȚ, Evelina, CAUȘAN, Corina, SCHITSKAIA, Larisa. Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 236-244. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5756 |
|
dc.description |
În condițiile actuale, una dintre sarcinile cele mai importante ale pedagogiei moderne este crearea condițiilor în care studenții într-un timp scurt să stăpânească cantitatea maximă de cunoștințe și să le poată aplica creativ în rezolvarea problemelor practice. Astăzi, sistemul de educație ar trebui să insufle tinerilor aflați în pragul noilor realități dorința de cunoaștere, autoeducare continuă, dezvoltarea competențelor profesionale și să contribuie la formarea aspirațiilor asociate cu dorința de a obține succesul în viață. și o poziție socială adecvată. Acest articol discută studiul realizat de autori, care a făcut posibilă identificarea factorilor psihologici și pedagogici ai motivației educaționale a elevilor și identificarea recomandărilor pentru profesori care vizează creșterea motivației educaționale a elevilor, precum utilizarea formelor moderne, tehnologiilor, metode etc. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the current conditions, one of the most important tasks of modern pedagogy is to create conditions under which students in a short time could master the maximum amount of knowledge and be able to creatively apply it in solving practical problems. Today, the education system should instill in young people, who are on the threshold of new realities, the desire for knowledge, continuous self-education, development of professional skills, and contribute to the formation of aspirations associated with the desire to achieve success in life and an appropriate social position. This article discusses the study conducted by the authors, which made it possible to identify the psychological and pedagogical factors of students' educational motivation and identify recommendations for teachers aimed at increasing students' educational motivation in online learning, such as the use of modern forms, technologies, active methods, etc. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Increasing motivation |
en_US |
dc.subject |
Educational motivation |
en_US |
dc.subject |
Knowledge |
en_US |
dc.subject |
Professional motivation |
en_US |
dc.subject |
Distance learning |
en_US |
dc.subject |
Motivație în creștere |
en_US |
dc.subject |
Motivație educațională |
en_US |
dc.subject |
Cunoaștere |
en_US |
dc.subject |
Motivație profesională |
en_US |
dc.subject |
Învățământ la distanță |
en_US |
dc.title |
Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing students' learning motivation as a determining factor in choosing a future profession in the context of distance education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |