REPOZITORIU UPSC

Implementarea activităților ludice ca factor motivațional pentru învățarea limbilor străine în mediul digital

Show simple item record

dc.contributor.author GOROBEȚ, Evelina
dc.date.accessioned 2023-12-11T11:47:59Z
dc.date.available 2023-12-11T11:47:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BOTNARI, Evelina. Implementarea activităților ludice ca factor motivațional pentru învățarea limbilor străine în mediul digital. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 196-205. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5751
dc.description Învățământul online a devenit o parte indispensabilă al modelului educațional modern, solicitând instituției de învățământ și fiecărui profesor în parte revizuirea și adaptarea metodelor și tehnicilor de predare la noile standarde și cerințe. Tehnologiile educaționale online sunt pe larg folosite astăzi la toate treptele de învățământ. Aplicațiile mobile, rețelele de socializare, softurile și platformele educaționale, etc precum și posibilitățile nemărginite oferite de rețeaua globală Internet vin să faciliteze procesul de învățământ atât în format online cât și la clasă. Totodată, cea mai mare provocare rămâne a fi motivația elevilor și a studenților. Deși mediul virtual acaparează tot mai mult interesul elevilor, motivația celor din urmă scade. În prezentul articol am descris posibilitățile utilizării activităților ludice în predarea limbilor străine ca factor motivațional în procesul educațional desfășurat în mediul online. De asemeni sunt descrise metodele prin care jocurile didactice, jocurile de rol, activitățile interactive, aplicațiile media, resursele digitale ș.a. pot crește motivația studenților, spori interesul față de procesul educațional și, ulterior, îmbunătăți rezultatele lor academice. en_US
dc.description.abstract Online education has become an integral part of the modern educational model, requiring the educational institution and each individual teacher to review and adapt teaching methods and techniques to new standards and requirements. Online educational technologies are widely used today at all levels of education. Mobile applications, social networks, educational programs and platforms, etc., as well as the limitless possibilities offered by the World Wide Web, facilitate the learning process both online and in the classroom. At the same time, the biggest problem remains the motivation of schoolchildren and students. Although the virtual environment is increasingly capturing the interest of students, their motivation is declining. In this article, we have described the possibilities of using gaming activities in teaching a foreign language as a motivational factor in the educational process carried out in an online environment. The article also describes the ways by which didactic games, role-playing games, interactive activities, media applications, digital resources, etc. can increase student motivation, grow interest in the learning process and subsequently improve their academic results. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Playful activities en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.subject Online education en_US
dc.subject Foreign languages en_US
dc.subject Activități ludice en_US
dc.subject Motivare en_US
dc.subject Învățământul online en_US
dc.subject Limbi străine en_US
dc.title Implementarea activităților ludice ca factor motivațional pentru învățarea limbilor străine în mediul digital en_US
dc.title.alternative Implementation of gaming activities as a motivational factor for learning foreign languages in the digital environment en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account