REPOZITORIU UPSC

Modelul-cadru al procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România

Show simple item record

dc.contributor.author IORDACHE, Ioana Roxana
dc.date.accessioned 2023-12-06T12:42:36Z
dc.date.available 2023-12-06T12:42:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation IORDACHE, Ioana Roxana. Modelul-cadru al procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 174-180. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5745
dc.description În modelarea procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România, am pornit de la ideea potrivit căreia apare necesitatea abordării holistice a procesului vizat, având, totodată, ca premisă psihologică modelul unitar al procesului de formare a stilului/modului de viață sanogen. Acest model unitar constituie, de fapt, o parte componentă a modelului-cadru și reflectă, în particular, procesul de formare a stilului/modului de viață sănătos la cele două nivele avute în vedere, asigurând respectarea particularităților specifice de vârstă și a celor individuale ale subiecților. en_US
dc.description.abstract In shaping the process of ensuring continuity in the formation of a healthy lifestyle / lifestyle at the level of preschool and primary education in Romania, we started from the idea that there is a need for a holistic approach to the process, having as psychological premise the unitary model of the process. sanogenic lifestyle / lifestyle formation. This unitary model is, in fact, a component part of the framework model and reflects, in particular, the process of forming a healthy lifestyle / lifestyle at the two levels considered, ensuring compliance with the specific age and individual characteristics of the individual subjects. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Healthy lifestyle en_US
dc.subject Holistic approach en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.subject Sanogenic lifestyle en_US
dc.subject Stil de viață sănătos en_US
dc.subject Abordare holistică en_US
dc.subject Învățământ primar en_US
dc.title Modelul-cadru al procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România en_US
dc.title.alternative The framework model of the process of ensuring continuity in the formation of a healthy life model / lifestyle at the level of pre-school and primary education in Romania en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account