dc.contributor.author |
IORDACHE, Ioana Roxana |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-06T12:42:36Z |
|
dc.date.available |
2023-12-06T12:42:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
IORDACHE, Ioana Roxana. Modelul-cadru al procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 174-180. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5745 |
|
dc.description |
În modelarea procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România, am pornit de la ideea potrivit căreia apare necesitatea abordării holistice a procesului vizat, având, totodată, ca premisă psihologică modelul unitar al procesului de formare a stilului/modului de viață sanogen. Acest model unitar constituie, de fapt, o parte componentă a modelului-cadru și reflectă, în particular, procesul de formare a stilului/modului de viață sănătos la cele două nivele avute în vedere, asigurând respectarea particularităților specifice de vârstă și a celor individuale ale subiecților. |
en_US |
dc.description.abstract |
In shaping the process of ensuring continuity in the formation of a healthy lifestyle / lifestyle at the level of preschool and primary education in Romania, we started from the idea that there is a need for a holistic approach to the process, having as psychological premise the unitary model of the process. sanogenic lifestyle / lifestyle formation. This unitary model is, in fact, a component part of the framework model and reflects, in particular, the process of forming a healthy lifestyle / lifestyle at the two levels considered, ensuring compliance with the specific age and individual characteristics of the individual subjects. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Healthy lifestyle |
en_US |
dc.subject |
Holistic approach |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.subject |
Sanogenic lifestyle |
en_US |
dc.subject |
Stil de viață sănătos |
en_US |
dc.subject |
Abordare holistică |
en_US |
dc.subject |
Învățământ primar |
en_US |
dc.title |
Modelul-cadru al procesului de asigurare a continuităţii în formarea stilului/ modului de viață sănătos la nivelul învățământului preșcolar și primar din România |
en_US |
dc.title.alternative |
The framework model of the process of ensuring continuity in the formation of a healthy life model / lifestyle at the level of pre-school and primary education in Romania |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |