dc.contributor.author |
DIȚĂ, Iris Ionelia |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-06T12:30:10Z |
|
dc.date.available |
2023-12-06T12:30:10Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
DIȚĂ, Iris Ionelia. Eficiența și accesibilitatea educației online, testate de circumstanțele actuale. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 168-173. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5744 |
|
dc.description |
Acest articol discută una dintre cele mai mari provocări ale secolului nostru, și anume pandemia de Covid și impactul acesteia asupra educației. Autorul prezintă problemele de accesibilitate a educației online și ridică problema eficienței testării cunoștințelor în mediul digital. Acest fapt, precum și nevoia generală de a continua educația chiar și în perioadă de criză, au impus căutarea unor metode prin care profesorii să-și poată continua munca la toate nivelurile de învățământ. Autorul analizează problemele cu care se confruntă cadrele didactice în trecerea la învățarea online la toate treptele de învățământ, evidențiind capitolul de testare și evaluare a cunoștințelor ca fiind cel mai provocator. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article discusses one of the biggest challenges of our century, the Covid pandemic and its impact on education. The author presents the accessibility issues of online education and raises the issue of the effectiveness of knowledge testing in the digital environment. This fact, as well as the general need to continue education even in times of crisis, has forced the search for methods by which teachers can continue their work at all levels of education. The author analyzes the problems faced by teachers in the transition to online learning at all levels of education, highlighting the chapter of knowledge testing and evaluation as the most challenging. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Online education |
en_US |
dc.subject |
Testing |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
Efficiency |
en_US |
dc.subject |
Accessibility |
en_US |
dc.subject |
Distance learning |
en_US |
dc.subject |
Educație online |
en_US |
dc.subject |
Testare |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Accesibilitate |
en_US |
dc.subject |
Învățământ la distanță |
en_US |
dc.title |
Eficiența și accesibilitatea educației online, testate de circumstanțele actuale |
en_US |
dc.title.alternative |
Efficiency and accessibility of online education, tested by current circumstances |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |