REPOZITORIU UPSC

Evaluarea calității educației în condițiile învățământului la distanță

Show simple item record

dc.contributor.author GOROBET, Evelina
dc.contributor.author CAUSAN, Anatolii
dc.contributor.author CAUȘAN, Corina
dc.date.accessioned 2023-12-05T11:49:41Z
dc.date.available 2023-12-05T11:49:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GOROBET, Evelina, CAUSAN, Anatolii, CAUȘAN, Corina. Evaluarea calității educației în condițiile învățământului la distanță. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 113-127. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5739
dc.description Criza coronavirusului a coincis cu actualizarea și adoptarea noilor direcții în dezvoltarea învățământului, care impun și noi cerințe pentru evaluarea calității educației. Printre acestea, digitalizarea iese în prim plan. Tranziția masivă a educației către un format de învățământ la distanță, împreună cu dezvoltarea rapidă, sofisticarea și utilizarea tehnologiilor digitale, precum și implementarea activă al acestora în procesele educaționale, au dus la o nevoie urgentă de creare și implementare a unor instrumente digitale de evaluare a calității învățământului în mediul online. În prezent, evaluarea calității educației online este o provocare la toate nivelurile de învățământ. Nu este o coincidență faptul că evoluțiile în acest domeniu au loc în diferite țări. În diferite țări se dezvoltă instrumente de testare digitală, mecanisme de supraveghere, tehnologii de monitorizare a claselor virtuale (de exemplu, Digital Teach) și altele. en_US
dc.description.abstract The Coronavirus Crisis coincided with the updating and adoption of new directions in education development, which imposed new requirements quality of education assessment. Among them, digitization comes to the fore. The massive transition of education to the distance learning format, together with the rapid development, sophistication and use of digital technologies, as well as their active implementation in educational processes, have led to an urgent need for the creation and implementation of digital assessment tools of the quality of education in the online environment. Currently, evaluating the quality of online education is a challenge at all levels of education. It is no coincidence that developments in this field are taking place in different countries. Digital testing tools, surveillance mechanisms, virtual classroom monitoring technologies (e.g. Digital Teach) and others are being developed in different countries. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Education evaluation en_US
dc.subject Quality en_US
dc.subject Digitalization promotion en_US
dc.subject Education quality evaluation en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Evaluarea educației en_US
dc.subject Calitate en_US
dc.subject Promovarea digitalizării en_US
dc.subject Evaluarea calității educației en_US
dc.title Evaluarea calității educației în condițiile învățământului la distanță en_US
dc.title.alternative Evaluation of the quality of education in distance learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account