dc.contributor.author |
CRĂCIUN, Anca Ștefania |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-05T10:58:40Z |
|
dc.date.available |
2023-12-05T10:58:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
CRĂCIUN, Anca Ștefania. Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 108-112. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5738 |
|
dc.description |
Acest articol abordează rolul mediului virtual în actualul context educațional pandemic și post-pandemic, din perspectiva suportului său în învățarea de tip constructivist. Departe de a fi de la sine un mediu cu valențe pedagogice, mediul virtual îți găsește relevanța în susținerea unei învățări autentice, construite, atunci când este investit cu scop pedagogic. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article approaches the purpose of the virtual environment in the present pandemic and post-pandemic educational context, as supporting the learning from the constructivism paradigm point of view. Far for being itself a learning environment, with pedagogical attributes, the virtual environment is relevant for supporting the learning when the teacher uses this context to facilitate, to determine authentic learning, having established clear pedagogical purposes. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Digital education |
en_US |
dc.subject |
Constructivism |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Educație digitală |
en_US |
dc.subject |
Teorii constructiviste |
en_US |
dc.title |
Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual |
en_US |
dc.title.alternative |
Constructivist learning and virtual educational environment |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |