REPOZITORIU UPSC

Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual

Show simple item record

dc.contributor.author CRĂCIUN, Anca Ștefania
dc.date.accessioned 2023-12-05T10:58:40Z
dc.date.available 2023-12-05T10:58:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CRĂCIUN, Anca Ștefania. Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 108-112. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5738
dc.description Acest articol abordează rolul mediului virtual în actualul context educațional pandemic și post-pandemic, din perspectiva suportului său în învățarea de tip constructivist. Departe de a fi de la sine un mediu cu valențe pedagogice, mediul virtual îți găsește relevanța în susținerea unei învățări autentice, construite, atunci când este investit cu scop pedagogic. en_US
dc.description.abstract This article approaches the purpose of the virtual environment in the present pandemic and post-pandemic educational context, as supporting the learning from the constructivism paradigm point of view. Far for being itself a learning environment, with pedagogical attributes, the virtual environment is relevant for supporting the learning when the teacher uses this context to facilitate, to determine authentic learning, having established clear pedagogical purposes. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Digital education en_US
dc.subject Constructivism en_US
dc.subject Learning en_US
dc.subject Educație digitală en_US
dc.subject Teorii constructiviste en_US
dc.title Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual en_US
dc.title.alternative Constructivist learning and virtual educational environment en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account