REPOZITORIU UPSC

Învățare experiențială prin joc la copiii preșcolari

Show simple item record

dc.contributor.author ENACHE, Amalia
dc.date.accessioned 2023-12-04T13:34:45Z
dc.date.available 2023-12-04T13:34:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ENACHE, Amalia. Învățare experiențială prin joc la copiii preșcolari. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 75-82. ISBN 978-9975-46-681-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-681-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5736
dc.description Învățarea prin joc a apărut ca o strategie importantă pentru a promova implicarea copiilor preșcolari și dezvoltarea abilităților. Acest studiu își propune să determine rolul și importanța învățării experiențiale prin joc la copiii preșcolari. Jocul este modul în care ne raportăm la lume și unii la alții. Prin implicarea activă cu idei și cunoștințe și, de asemenea, cu lumea în general, vedem copiii ca fiind mai bine pregătiți să facă față realității. Din această perspectivă, învăţarea prin joc este crucială pentru dezvoltare pozitivă, sănătoasă, indiferent de situația copilului. Implementarea tehnicilor de învățare experiențială prin joc favorizează o mai bună înțelegere a noului conținut decât simpla participare la învățare. Pentru a înțelege pe deplin natura procesului trebuie să luăm în considerare diferitele moduri de învățare care influențează identificarea și exploatarea oportunităților. en_US
dc.description.abstract Learning through playing has emerged as an important strategy to promote preschooler engagement and skill development. This study aims to determine the role and importance of experiential learning through playing in preschool children. Playing is how we relate to the world and to each other. By actively engaging with ideas and knowledge, and also with the world in general, we see children better equipped to cope with reality. From this perspective, learning through playing is crucial for positive, healthy development, whatever the child's situation is. Implementing experiential learning techniques through playing fosters a better understanding of new content than simply participating in learning lessons. To fully understand the nature of the process we need to consider the different ways in which learning influences the identification and exploitation of opportunities en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Play en_US
dc.subject Learning through play en_US
dc.subject Learning en_US
dc.subject Experiential learning en_US
dc.subject Învățarea prin joc en_US
dc.subject Învățarea experiențială en_US
dc.title Învățare experiențială prin joc la copiii preșcolari en_US
dc.title.alternative Experiential learning through play in preschool children en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account