dc.contributor.author |
ENACHE, Amalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T13:34:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T13:34:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ENACHE, Amalia. Învățare experiențială prin joc la copiii preșcolari. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 75-82. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5736 |
|
dc.description |
Învățarea prin joc a apărut ca o strategie importantă pentru a promova implicarea copiilor preșcolari și dezvoltarea abilităților. Acest studiu își propune să determine rolul și importanța învățării experiențiale prin joc la copiii preșcolari. Jocul este modul în care ne raportăm la lume și unii la alții. Prin implicarea activă cu idei și cunoștințe și, de asemenea, cu lumea în general, vedem copiii ca fiind mai bine pregătiți să facă față realității. Din această perspectivă, învăţarea prin joc este crucială pentru dezvoltare pozitivă, sănătoasă, indiferent de situația copilului. Implementarea tehnicilor de învățare experiențială prin joc favorizează o mai bună înțelegere a noului conținut decât simpla participare la învățare. Pentru a înțelege pe deplin natura procesului trebuie să luăm în considerare diferitele moduri de învățare care influențează identificarea și exploatarea oportunităților. |
en_US |
dc.description.abstract |
Learning through playing has emerged as an important strategy to promote preschooler engagement and skill development. This study aims to determine the role and importance of experiential learning through playing in preschool children. Playing is how we relate to the world and to each other. By actively engaging with ideas and knowledge, and also with the world in general, we see children better equipped to cope with reality. From this perspective, learning through playing is crucial for positive, healthy development, whatever the child's situation is. Implementing experiential learning techniques through playing fosters a better understanding of new content than simply participating in learning lessons. To fully understand the nature of the process we need to consider the different ways in which learning influences the identification and exploitation of opportunities |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Play |
en_US |
dc.subject |
Learning through play |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Experiential learning |
en_US |
dc.subject |
Învățarea prin joc |
en_US |
dc.subject |
Învățarea experiențială |
en_US |
dc.title |
Învățare experiențială prin joc la copiii preșcolari |
en_US |
dc.title.alternative |
Experiential learning through play in preschool children |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |