dc.contributor.author |
STANCIU, Carmen |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T12:51:01Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T12:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
STANCIU, Carmen. Creativitatea, gândirea laterală, metodele și tehnologia inovativă – pilaștri în eficientizarea lecției. În: Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului: Culegere de articole ale conferinței științifice naționale cu participare internațională, ed. a 3-a, 4-5 noiembrie, 2022. Chișinău: CEP UPSC, 2022, pp. 53-61. ISBN 978-9975-46-681-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-681-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5735 |
|
dc.description |
Sarcina noastră, a cadrelor didactice, este de a asigura dezvoltarea personalității creative a elevilor, pentru ca pe viitor să aibă o viziune optimistă asupra vieții, să nu judece până nu este pe deplin în cunoștință de cauză, dar și mai bine ar fi să caute soluții în tot ceea ce întâmpină, indiferent de situație. Să știe cum să iasă din orice context nepotrivit, având în vedere textele ce se inspiră din viața de zi cu zi, chiar noi, cadrele didactice, oferindu-le exemple pozitive și prin operele literare studiate și selectate în funcție de lecția predată. De altfel, prin îmbinarea armonioasă a tehnologiei inovative cu metodele adecvate, vom reuși să oferim cunoștințele mult mai eficient, transformându-le astfel în competențe. |
en_US |
dc.description.abstract |
Our task, of the teachers, is to ensure the development of the creative personality of the students, so that in the future they have an optimistic vision of life, not to judge until they are fully informed, but even better would be to look for solutions in everything they encounter, regardless of the situation. To know how to get out of any inappropriate context, given the texts that are inspired by everyday life, even we, the teachers, give them positive examples also through the literary works studied and selected according to the lesson taught. Moreover, by harmoniously combining innovative technology with the appropriate methods, we will be able to offer knowledge much more efficiently, thus transforming it into competences. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Technology |
en_US |
dc.subject |
Innovation |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Lesson |
en_US |
dc.subject |
Thinking |
en_US |
dc.subject |
Methods |
en_US |
dc.subject |
Tehnologie |
en_US |
dc.subject |
Inovație |
en_US |
dc.subject |
Creativitate |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Lecție |
en_US |
dc.subject |
Gândire |
en_US |
dc.title |
Creativitatea, gândirea laterală, metodele și tehnologia inovativă – pilaștri în eficientizarea lecției |
en_US |
dc.title.alternative |
Creativity, lateral thinking, innovative methods and technology – pilasters in streamlining the lesson |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |