REPOZITORIU UPSC

Metodologia implementării conceptului STEAM în clasele 1-4.

Show simple item record

dc.contributor.author VEVERIȚA, Tatiana
dc.contributor.author PAVEL, Maria
dc.contributor.author VASCAN, Teodora
dc.date.accessioned 2023-11-16T10:09:56Z
dc.date.available 2023-11-16T10:09:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation VEVERIȚA, Tatiana, PAVEL, Maria, VASCAN, Teodora. Metodologia implementării conceptului STEAM în clasele 1-4. Ministerul Educației și Cercetării, Agenția Națională pentru Cercetare și Dezvoltare din Chișinău. Chişinău : CEP UPS "Ion Creangă", 2023. 92 p. ISBN 978-9975-46-809-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-809-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5710
dc.description.abstract Prin urmare, acest curriculum reprezintă o mare provocare, în primul rând, pentru cadrele didactice din învățământul primar, care trebuie să dețină competențele necesare pentru a implementa noul în practica educațională, mai ales realizarea modului de educație digitală și a proiectelor transdisciplinare, ce necesită dotări tehnologice speciale. În aceste condiții am putea încadra profilul învățătorului în categoria „cadrelor didactice STEAM” inovatoare, creative, cu spirit de inițiativă, îndeplinind diverse roluri și responsabilități și deținând competențe de leadership și creștere profesională en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject STEAM en_US
dc.subject Învățământul primar en_US
dc.subject Cadre didactic en_US
dc.title Metodologia implementării conceptului STEAM în clasele 1-4. en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account