dc.contributor.author | POPA, Rodica | |
dc.contributor.author | ȘLEAHTIȚCHI, Mihail | |
dc.date.accessioned | 2023-10-18T07:05:18Z | |
dc.date.available | 2023-10-18T07:05:18Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | POPA, Rodica. Bullying și stima de sine la elevii de vârstă adolescentină: Teză de doctor în psihologie: Specialitatea: 511.02 - Psihologia dezvoltării și psihologia educațională. Chișinău, 2023. 278 p. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5656 | |
dc.description | Field of study: Educational Psychology. The psychological peculiarities of the adolescents involved in school bullying. The purpose of the research: Designing, interpreting and the experimental validation of a novel epistemic platform with reference to the study of the forms of manifestation of school bullying and its relation with the teens’ self-esteem and traits of personality. Designing and implementing a psycho-educational intervention programme meant to raise the self-esteem in adolescent students, victims of bullying. | en_US |
dc.description.abstract | Domeniu de studiu: Psihologie educațională. Particularitățile psihologice ale adolescenților implicați în bullying-ul școlar. Scopul cercetării: Proiectarea, interpretarea și validarea experimentală a unei platforme epistemice inedite, cu referire la studiul formelor de manifestare a bullying-ului școlar în relație cu stima de sine și trăsăturile de personalitate; elaborarea și implementarea unui program de intervenție psihoeducațională pentru creșterea stimei de sine a adolescenților, victime ale bullying-ului școlar. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US |
dc.subject | Bullying | en_US |
dc.subject | Bullying școlar | en_US |
dc.subject | Stimă de sine | en_US |
dc.subject | Bullying | en_US |
dc.subject | School bullying | en_US |
dc.subject | Self-esteem | en_US |
dc.title | Bullying și stima de sine la elevii de vârstă adolescentină | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |