REPOZITORIU UPSC

Using Mozabook in the creation of interactive lessons

Show simple item record

dc.contributor.author BOSTAN, Carmen-Gabriela
dc.contributor.author CALALB, Mihail
dc.date.accessioned 2023-10-17T11:43:27Z
dc.date.available 2023-10-17T11:43:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BOSTAN, Carmen-Gabriela, CALALB, Mihail. Using Mozabook in the creation of interactive lessons. În: Știință și educație: noi abordări și perspective : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 24-25 martie 2023, Seria 25. Volumul 3 : Ştiinţe umanistice şi arte. Ştiinţe exacte şi ale naturii. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 358-363. ISBN 978-9975-46-773-5. ISBN 978-9975-46-787-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-773-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-787-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5644
dc.description Inteligența artificială în educație este un domeniu interdisciplinar în curs de dezvoltare care aplică tehnologii de inteligență artificială în educație. Aceasta nu presupune înlocuirea profesorilor cu o mașină sau un robot în sălile de clasă tradiționale, ci despre instrumente și tehnologii avansate care îi ajuta pe aceștia să răspundă nevoilor de învățare și să ofere educație personalizată. Vorbim despre o colaborare între profesori și inteligența artificială. Această lucrare prezintă modalități de utilizare a tehnologiei informaționale în educația STEM, cu accent pe Fizică. Un exemplu de sistem de inteligență artificială este Mozaik Education, folosit la nivel mondial în școli. Acesta a dezvoltat soluții inovatoare de educație digitală pentru profesori și elevi, precum și pentru facilitarea managementului școlar. Pe platforma mozaWeb se regasesc o suită de aplicații educaționale și instrumente precum Mozabook; mozaMap; mozaLog; Euklides; Euler3D, Matek, Fizika, LabCamera, care oferă posibilitatea de a învăța prin joc. Articolul prezintă cum se poate crea o lecție digitală interactivă prin intermediul aplicației Mozabook. Sunt prezentate, de asemenea, cum pot fi create teste de evaluare cu ajutorul instrumentelor interactive puse la dispozitie de platformă. en_US
dc.description.abstract Artificial intelligence in education is an emerging interdisciplinary field that applies artificial intelligence technologies to education. This is not about replacing teachers with a machine or robot in traditional classrooms, but about advanced tools and technologies that help them meet the learning needs of students and provide personalized education. We are talking about a collaboration between teachers and artificial intelligence. This paper presents ways of using information technology in STEM education with a focus on Physics. An example of an artificial intelligence system is Mozaik Education, used worldwide in schools. It has developed innovative digital education solutions for teachers and students, as well as facilitating school management. On the mozaWeb platform, you can find a suite of educational applications and tools, usable both on the tablet and on the phone, such as Mozabook; mozaMap; mozaLog; Euclid; Euler3D, Matek, Fizika, LabCamera, which provide the opportunity to learn through play. The article shows how to create an interactive digital lesson using the Mozabook application. It is also presented how the assessment tests can be created with the help of the interactive tools provided by the platform. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Physics teaching en_US
dc.subject STEM education en_US
dc.subject Didactic strategies en_US
dc.subject Artificial intelligence en_US
dc.subject Interactive digital tools en_US
dc.subject Predarea fizicii en_US
dc.subject Educația STEM en_US
dc.subject Strategii didactice en_US
dc.subject Inteligență artificială en_US
dc.subject Instrumente digitale interactive en_US
dc.title Using Mozabook in the creation of interactive lessons en_US
dc.title.alternative Utilizarea Mozabook în crearea lecțiilor interactive en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account