REPOZITORIU UPSC

Problemele cu care se confruntă copiii cu dificultăți de învățare în școala incluzivă

Show simple item record

dc.contributor.author DRUGUȘ, Olga
dc.date.accessioned 2023-10-16T15:22:59Z
dc.date.available 2023-10-16T15:22:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation DRUGUȘ, Olga. Problemele cu care se confruntă copiii cu dificultăți de învățare în școala incluzivă. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 5: Educație interculturală. Psihopedagogie și incluziune școlară. Chişinău: UST, 2022, pp. 154-160. ISBN 978-9975-76-387-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-387-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5637
dc.description Educația în general, dar și educația incluzivă, ca proces intenționat, conștient și activ, reprezintă acțiunea de transformare în sens pozitiv și pe termen lung a ființei umane, orientată în mod explicit spre atingerea unor finalități concrete exprimate în termeni de cunoștințe, capacități/abilități, atitudini, valori, comportamente. Această acțiune extrem de complexă se realizează în cadrul activității didactice, bazându-se pe un sistem de legități, principii, norme și reguli și ține nemijlocit de competența cadrelor didactice care vizează proiectarea și realizarea corectă a instruirii, asigurând calitatea procesului educațional, ținând cont de individualitatea fiecărui copil. Puși in fața sarcinilor de instruire, foarte des, elevii cu DÎ, întâmpină obstacole, greutăți, au probleme în parcurgerea materialelor, în asimilarea conținuturilor, în rezolvarea exercițiilor, problemelor. en_US
dc.description.abstract Education, but also inclusive education, as an intentional, conscious and active process, represents the action of transformation in a positive and long-term sense of the human being, explicitly oriented towards the achievement of concrete finalities expressed in terms of knowledge, capacities/abilities, attitudes, values, behaviors. This extremely complex action is carried out within the teaching activity, based on a system of legalities, principles, norms and rules and is directly related to the competence of the teachers aimed at designing and carrying out the correct training, ensuring the quality of the educational process, taking into account the individuality of each child. Faced with training tasks, very often, students with learning difficulties, encounter obstacles, difficulties, have problems in going through materials, in assimilating contents, in solving exercises, problems. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Cerințe educative speciale en_US
dc.subject Dificultate de învățare en_US
dc.subject Educaţie incluzivă en_US
dc.subject Special educational requirements en_US
dc.subject Learning difficulty en_US
dc.subject Inclusive education en_US
dc.title Problemele cu care se confruntă copiii cu dificultăți de învățare în școala incluzivă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account