dc.contributor.author |
COȘCODAN, Diana |
|
dc.contributor.author |
MOȘANU-ȘUPAC, Lora |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-16T15:00:01Z |
|
dc.date.available |
2023-10-16T15:00:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
COȘCODAN, Diana, MOȘANU-ȘUPAC, Lora. Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazială. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 5: Educație interculturală. Psihopedagogie și incluziune școlară. Chişinău: UST, 2022, pp. 137-142. ISBN 978-9975-76-387-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-387-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5634 |
|
dc.description |
În articol sunt prezentate datele cercetărilor referitoare la impactul familiei asupra dezvoltării psihice și fizice ale elevilor preadolescenți în perioada de adaptare la treapta gimnazială. S-a constatat că familia înfluențează dezvoltarea fizică și reușita elevilor în perioada de adaptare la treapta gimnazială. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents research data on the impact of the family on the mental and physical development of preadolescent students during the period of adaptation to high school. It was found that the family influences the physical development and success of students in the period of adaptation to high school. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Adaptarea elevilor |
en_US |
dc.subject |
Treapta gimnazială |
en_US |
dc.subject |
Reușita elevului |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare morală |
en_US |
dc.subject |
Dificultate de adaptare |
en_US |
dc.subject |
Adaptation of students |
en_US |
dc.subject |
Secondary level |
en_US |
dc.subject |
Student success |
en_US |
dc.subject |
Moral development |
en_US |
dc.subject |
Difficulty of adaptation |
en_US |
dc.title |
Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazială |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |