| dc.contributor.author | COCALEA, Doina | |
| dc.contributor.author | REPEȘCO, Gabriela | |
| dc.contributor.author | GLAVAN, Aurelia | |
| dc.date.accessioned | 2023-10-16T14:48:19Z | |
| dc.date.available | 2023-10-16T14:48:19Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | COCALEA, Doina, REPEȘCO, Gabriela, GLAVAN, Aurelia. Aspecte ale comunicării prin intermediului tehnologiilor informaționale de comunicare (TIC). În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 5: Educație interculturală. Psihopedagogie și incluziune școlară. Chişinău: UST, 2022, pp. 127-136. ISBN 978-9975-76-387-5. | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-382-0 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-387-5 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5633 | |
| dc.description | Articolul respectiv reprezintă evoluția comunicării prin intermediul tehnologiilor contemporane care influențează dezvoltarea comunicării umane, procesul științifico – tehnologic nefiind încă controlat în totalitate de omenire, multe din realizările sale punând în pericol viața și sănătatea generațiilor în creștere. | en_US | 
| dc.description.abstract | This article represents the evolution of communication through contemporary technologies that influence the development of human communication, the scientific-technological process is not yet fully controlled by mankind, many of its achievements endangering the life and health of growing generations. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US | 
| dc.subject | Comunicare | en_US | 
| dc.subject | Tehnologie informațională | en_US | 
| dc.subject | TIC | en_US | 
| dc.subject | Comunicare virtuală | en_US | 
| dc.subject | Communication | en_US | 
| dc.subject | Information technology | en_US | 
| dc.subject | IT | en_US | 
| dc.subject | Virtual communication | en_US | 
| dc.title | Aspecte ale comunicării prin intermediului tehnologiilor informaționale de comunicare (TIC) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |