dc.contributor.author |
ARSENI, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-11T13:40:50Z |
|
dc.date.available |
2023-10-11T13:40:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ARSENI, Viorica. Tehnici de integrare a copiilor cu tulburări de comportament folosite la ore. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 5: Educație interculturală. Psihopedagogie și incluziune școlară. Chişinău: UST, 2022, pp. 103-107. ISBN 978-9975-76-387-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-387-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5627 |
|
dc.description |
Acest articol abordează problema integrării copiilor cu tulburări de comportament la ore. Pe parcursul articolului sunt caracterizați acești copiii, și oferirea de sugestii, tehnici de integrare a acestora în timpul orei, învățătorilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article addresses the issue of integrating children with behavioral disorders into classes. Throughout the article, these children are characterized, and offering suggestions, techniques for integrating them during class, to teachers. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educaţie incluzivă |
en_US |
dc.subject |
Sistemul de tokeni |
en_US |
dc.subject |
Contractul comportamental |
en_US |
dc.subject |
CES |
en_US |
dc.subject |
ADHD |
en_US |
dc.subject |
Inclusive education |
en_US |
dc.subject |
Token system |
en_US |
dc.subject |
Behavioral contract |
en_US |
dc.title |
Tehnici de integrare a copiilor cu tulburări de comportament folosite la ore |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |