dc.contributor.author |
AVORNICЕSĂ, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-10T09:11:59Z |
|
dc.date.available |
2023-10-10T09:11:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
AVORNICЕSĂ, Natalia. Perspectives praxéologiques de la littérature au niveau a2 dans l’enseignement du fle en République de Moldova. În: Știință și educație: noi abordări și perspective : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 24-25 martie 2023, Seria 25. Volumul 3 : Ştiinţe umanistice şi arte. Ştiinţe exacte şi ale naturii. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 237-241. ISBN 978-9975-46-773-5. ISBN 978-9975-46-787-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-773-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-787-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5610 |
|
dc.description |
Literatura în predarea limbilor străine oferă noi dimensiuni culturale și lingvistice odată cu apariția Volumului Complementar al CECRL în 2018. Perspectivele praxiologice ale literaturii la nivelul A2 sunt ilustrate prin abordarea diferitelor deprinderi integratoare și dezvoltarea competențelor specifice conform Curriculumului Național pentru limba străină din Republica Moldova. Explorarea literaturii la nivelul A2 vizează lucrul cu titluri de opere, nume de autori, elemente biografice, coperți de cărți etc. Demersul didactic final la orele de limbă străină derivă din punctul de vedere al cadrului didactic asupra Curriculumului Naționala pentru limba străină, al manulului și al abordării proprii. |
en_US |
dc.description.abstract |
Literature in foreign language teaching offers new cultural and linguistic dimensions with the appearance of the Complementary Volume of the CEFR in 2018. The praxeological perspectives of literature at A2 level are illustrated by the approach of different language activities and the development of specific skills according to the National Curriculum for Foreign Languages of the Republic of Moldova. Literary exploration at A2 level aims tasks with titles of works, names of authors, biographical elements, book covers, etc. The final didactic perspective in the language class derives from the point of view of the teacher on the National Curriculum, the manual and his personal approach. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Literature |
en_US |
dc.subject |
French as a foreign language |
en_US |
dc.subject |
Literature elements |
en_US |
dc.subject |
A2 level literature tasks |
en_US |
dc.subject |
Literatură |
en_US |
dc.subject |
Limba franceză ca limbă străină |
en_US |
dc.subject |
Elemente literare |
en_US |
dc.subject |
Sarcini literare nivelul A2 |
en_US |
dc.title |
Perspectives praxéologiques de la littérature au niveau a2 dans l’enseignement du fle en République de Moldova |
en_US |
dc.title.alternative |
Praxeological perspectives of literature at the a2 level in the teaching of french as a foreign language in the Republic of Moldova |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |