dc.contributor.author |
SANDULEAC, Sergiu |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-10T07:14:10Z |
|
dc.date.available |
2017-04-10T07:14:10Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
SANDULEAC, Sergiu. Comunicarea în context științific ca o componentă a gândirii științifice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1, p. 389-394. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/560 |
|
dc.description.abstract |
The article explains the possibility of communication skills to influence at scientific thinking development. As an infrastructure component, communication in scientific context can increase scientific thinking, but it depends on another scientific components. In this worksheet we can find experimental data about the correlation between communication and scientific thinking. It is presented theoretical aspects of importance of scientific thinking development through communication skills. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Psihologie |
en_US |
dc.subject |
Psihologie sociala--comuncare |
en_US |
dc.subject |
Psihologia gandirii--comunicare |
en_US |
dc.subject |
Psihologia comunicarii |
en_US |
dc.subject |
Psihologia studentului--comunicare--gandire stiintifica |
en_US |
dc.title |
Comunicarea în context științific ca o componentă a gândirii științifice |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |