REPOZITORIU UPSC

Implementing creative writing skills in the English classroom

Show simple item record

dc.contributor.author BUREA, Svetlana
dc.date.accessioned 2023-10-09T10:01:01Z
dc.date.available 2023-10-09T10:01:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BUREA, Svetlana. Implementing creative writing skills in the English classroom. În: Știință și educație: noi abordări și perspective : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 24-25 martie 2023, Seria 25. Volumul 3 : Ştiinţe umanistice şi arte. Ştiinţe exacte şi ale naturii. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 204-208. ISBN 978-9975-46-773-5. ISBN 978-9975-46-787-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-773-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-787-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5594
dc.description Acest articol investighează utilizarea diferitelor abordări de scriere în cadrul orelor de limba engleză. În mod specific, lucrarea explorează abordări precum scrierea liberă, activități scrise controlate și activități scrise ghidate. De asemenea, este discutat potențialul acestora de a îmbunătăți abilitățile de scriere, competența lingvistică și abilitățile soft, în funcție de obiectivele și nevoile studenților. În plus, lucrarea sugerează strategii și tehnici pentru a încuraja creativitatea și sporirea motivației în cadrul activităților de scris. Se pune accent pe dezvoltarea scrierii creative care este văzută ca un stimulent al abilităților. Studiul constată că studenții sunt mai implicați și mai motivați atunci când sunt urmați pași specifici de scriere și învață să folosească strategii de gândire atât convergente, cât și divergente. Rezultatele indică faptul că scrisul promovează abilitățile de comunicare, crește încrederea elevului și oferă o monitorizare clară a progresului. Cu toate acestea, se recomandă ca scrisul să fie combinat cu activități de vorbire, ascultare și citire pentru o experiență de învățare cu impact sporit. În cele din urmă, scopul principal al acestui studiu este de a facilita experiențele de scriere ale elevilor. Prin implementarea metodologiilor recomandate, elevii își pot dezvolta abilitățile de scriere și își pot construi încrederea, ceea ce va facilita sarcinile de scriere în viitor. en_US
dc.description.abstract This research paper investigates the use of different writing approaches in English as a Foreign Language classroom activity. Specifically, the paper explores freewriting, controlled written activities, and guided written activities, and their potential to enhance writing skills, language proficiency, and soft skills, depending on the objectives and needs of the students. Additionally, the paper suggests strategies and techniques to encourage creativity and enjoyment in writing activities. A focus is put on the development of creative writing that is seen as a booster of skills. The study finds that students are more engaged and motivated when specific writing steps are followed, and they learn to use both convergent and divergent thinking strategies. The results indicate that writing promotes communication skills, increases confidence, and provides a permanent record of progress. However, it is recommended that writing should be combined with speaking, listening, and reading activities for a more comprehensive learning experience. Finally, the primary goal of this study is to empower students to express their thoughts and emotions through writing. By implementing the recommended methodologies, students can develop their writing abilities and build their confidence, which will be useful in more advanced writing tasks in the future. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Writing skills en_US
dc.subject Strategies en_US
dc.subject Techniques en_US
dc.subject Creative writing en_US
dc.subject Writing approaches en_US
dc.subject Abilități de scriere en_US
dc.subject Scriere creativă en_US
dc.title Implementing creative writing skills in the English classroom en_US
dc.title.alternative Implementarea procesului de scriere la ora de limbă engleză en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account