REPOZITORIU UPSC

Modern international approaches to English as a foreign language

Show simple item record

dc.contributor.author BRÂNZILĂ, Carina
dc.date.accessioned 2023-10-09T07:57:59Z
dc.date.available 2023-10-09T07:57:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BRÂNZILĂ, Carina. Modern international approaches to English as a foreign language. În: Știință și educație: noi abordări și perspective : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 24-25 martie 2023, Seria 25. Volumul 3 : Ştiinţe umanistice şi arte. Ştiinţe exacte şi ale naturii. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 197-203. ISBN 978-9975-46-773-5. ISBN 978-9975-46-787-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-773-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-787-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5593
dc.description.abstract Modern teaching trends worldwide have literally changed the perspectives on teaching English as a foreign language, at all levels of education, from pre-primary to tertiary education. These new teaching approaches have long been adopted by private teaching institutions, whose main goal is to offer good results in as little time as possible. From there they gradually expand to all teaching institutions. For example, the communicative approach, first embraced by the language schools across the world, has slowly become the norm in teaching foreign languages, particularly English. The new always interferes with the old, and perhaps there is some good in both of them, to be kept and used for the benefit of students. The covid pandemic represented a significant shift towards online teaching, and this has also brought important changes in the didactics of English. After that, technology and electronic devices have flooded the world of teaching and it looks like they are there to stay. In this context, what is the best teaching approach, if any, one may wonder? This presentation will try to shed some light on the matter and perhaps offer some answers to this pertinent question. en_US
dc.description.abstract Tendințele moderne de predare la nivel mondial au schimbat literalmente perspectivele privind predarea limbii engleze ca limbă străină, la toate nivelurile de educație, de la învățământul preșcolar la cel terțiar. Aceste noi abordări didactice au fost adoptate de mult timp de instituțiile de învățământ private, al căror scop principal este de a oferi rezultate bune în cât mai puțin timp posibil. De acolo se extind treptat la toate instituțiile de învățământ. De exemplu, abordarea comunicativă, adoptată pentru prima dată de școlile de limbi străine din întreaga lume, a devenit încet normă în predarea limbilor străine, în special a limbii engleze. Tendințele noi interferează mereu cu cele mai vechi, și poate că există ceva bun în ambele, care trebuie păstrat și folosit în beneficiul studenților. Pandemia Covid a reprezentat o schimbare semnificativă în raport cu predarea online, iar acest lucru a dus, de asemenea, la schimbări importante în didactica limbii engleze. Ca rezultat, tehnologia și dispozitivele electronice au inundat sistemele didactice în lume și se pare că nu vor dispărea curând. În acest context, ne putem întreba care este cea mai bună abordare didactică, și dacă există o asemenea abordare? Această comunicare va încerca să facă lumină cu privire la aspectul dat și poate să ofere câteva răspunsuri.
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Teaching approach en_US
dc.subject EFL en_US
dc.subject ESL en_US
dc.subject Modern en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Abordare didactică en_US
dc.title Modern international approaches to English as a foreign language en_US
dc.title.alternative Abordări internaționale moderne ale limbii engleze ca limbă străină en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account