REPOZITORIU UPSC

Managerial communication – motivating foreign language teachers in the educational institution

Show simple item record

dc.contributor.author ȘCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2023-10-06T10:56:30Z
dc.date.available 2023-10-06T10:56:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ȘCHIOPU, Lucia. Managerial communication – motivating foreign language teachers in the educational institution. În: Știință și educație: noi abordări și perspective : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 24-25 martie 2023, Seria 25. Volumul 3 : Ştiinţe umanistice şi arte, Ştiinţe exacte şi ale naturii. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2023, pp. 188-191. ISBN 978-9975-46-773-5. ISBN 978-9975-46-787-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-773-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-787-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5591
dc.description Acest articol explorează capacitatea de autoreglare a profesorilor de limbi străine ca element central în exprimarea comportamentului profesional în cadrul leadershipului transformațional și carismatic. Un alt aspect explicat este autopercepția profesorului de limbi străine din cadrul instituției de învățământ care este compusă din accesibilitate autocognitivă și construcții de abilități noncognitive. Autoreglementarea se referă la procesul prin care profesorii caută să-și alinieze comportamentele profesionale și conceptele de sine pentru a reglementa atingerea obiectivelor de promovare, prevenire sau evitare a pedepsei. en_US
dc.description.abstract This article explores the foreign language teachers’ self-regulatory capacity as a central element in the expression of professional behavior within transformational and charismatic leadership. Another aspect explained is the self-perception of the foreign language teacher of the educational institution that is composed to: self-cognitive accessibility and non-cognitive skill constructs. Self-regulation refers to the process by which teachers seek to align their professional behaviors and self-concepts to regulate the achievement of promotion, prevention, or punishment. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject The relational self and the collective self en_US
dc.subject Self-regulation en_US
dc.subject Transformational and charismatic leadership en_US
dc.subject Eul relațional și eul colectiv en_US
dc.subject Autoreglare en_US
dc.subject Leadership transformațional și charismatic en_US
dc.title Managerial communication – motivating foreign language teachers in the educational institution en_US
dc.title.alternative Comunicarea managerială – motivarea profesorilor de limbi străine în instituția educațională en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account